Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kalmar..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kalmar..

    Pluggar för tillfället i Kalmar och såg en schysst blå 20vt, ngn här??

  • #2
    inte min..

    inte min men, är åxå från kalmar. Finns inte så många fiat coupe här runt..har du en?? /alex
    ..::Körde Fiat Coupe 16vT (saknar)::..

    Comment


    • #3
      Hallå där, har själv en 20vt..

      Comment


      • #4
        Men den står för tillfället uppe i brorsans garage i uppsala, men den ska väl ned framåt våren.. Vi får väl ta att starta en kuppe-klubb kalmar.. :-)

        Matte

        Comment


        • #5
          klubb

          ja..svårt med träffar på två pers bara kanske-.=) men alltid kul med en till coupe ägare i trakterna.. hoppas vi ses framåt våren då! om du kanske åker nån runda i stan då och då?! har sett någon coupe till en grön tror jag att det var..

          cya/alex
          ..::Körde Fiat Coupe 16vT (saknar)::..

          Comment


          • #6
            öland?

            När jag var i böteborg o köpte min 16vt var det en kille där o köpte en blå 20vt med 17" o lite moddad front... tror han bodde i Borgholm. kan det varit han du såg?

            jaja, en träff vore roligt, bor själv i västervik. Vet att det finns två coupe i oskarshamn också... Kan ju bli lite folk på en träff?

            Ps, hehe... finns en flygbana man kan hyra här i västervik... ds.
            Last edited by matsis; 19 February 2005, 17:44.
            Gul 16v Turbo Coupe

            Comment


            • #7
              Re: öland?

              Originally posted by matsis
              När jag var i böteborg o köpte min 16vt var det en kille där o köpte en blå 20vt med 17" o lite moddad front... tror han bodde i Borgholm. kan det varit han du såg?

              jaja, en träff vore roligt, bor själv i västervik. Vet att det finns två coupe i oskarshamn också... Kan ju bli lite folk på en träff?

              Ps, hehe... finns en flygbana man kan hyra här i västervik... ds.
              Jasså! borgholm e inte stort, vet inte någon ännu.. men får väl se om det är någon som döljer en coupe i nått garagre här runt om kring som smyger ut framåt våren! =)

              Angående träff så skulle det vara skit kul! kanke i Borgholm i sommar, sommar staden nr 1! har lite kontakter på campingar och dyl..Så fixa en träff är inga problem om det finns intresse!
              ..::Körde Fiat Coupe 16vT (saknar)::..

              Comment

              Working...
              X