Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jag Fick KÖrkortet Idag =)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jag Fick KÖrkortet Idag =)

    FAN VAD JAG ÄR GLAD ha varit ute o kört hela dagen :P

    Längtar nu bara till dom ska sopa upp gatorna så man kan köra med coupe'n!

    Hade fint!

    Mvh/Emil

    Fiat Coupe 20V Turbo Ink Black

  • #2
    Grattis till körkortet!!!!
    Älskar italienska bilar

    Comment


    • #3
      Grattis.

      Jag skulle aldrig våga köra Fiat Coupé som första bil, skulle inte fått behålla kortet länge.

      Men det är klart jag körde ju ifrån mitt körkort med en Mercedes Vito så allt går ju.
      Porsche Boxster S 2002

      Comment


      • #4
        Grattis! Ta det lugnt på vägarna
        Kör tyskt, drömmer om italienskt

        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

        Comment


        • #5
          Tack ALLA !! ! ! !

          Hehe man tackar så mycket .

          Ja den är kanske lite för grym till en första bil för en 18 åring! Men fan jag tänkte så det är nog säkert roligast att ha en sån här bil när man är som yngst brudmagnet :P

          Fiat Coupe 20V Turbo Ink Black

          Comment


          • #6
            GRATTIS!

            Minns den grymma känslan 1991... (trots att bilen var en ynklig Peugeot 205GR)
            Argenta 120ie -85
            Alfa 75 3.0V6 -90
            BMW Z4M Coupe -06
            BMW 118dM -10
            Coupe 20VT -98 RIP
            125 Special -72 RIP

            Comment


            • #7
              Grattis.

              Coupenär en utomordentlig första bil. Top notch,.!!!
              före detta coupe trimmare
              pimpig cadilacc deville
              Sv1000s C-Ö

              Comment


              • #8
                avundsjuk jag blir!

                har en 20vt utanför som också blir min förstabil!

                men själv fyllde man 18 först IGÅR så riktigt än kan jag inte köra=/
                teorin e dock redan fixad(aasgött!)

                GRATTIS föresten!
                " det finns bara ett sätt att födas, men tusen sätt att dö "

                Fiat Coupe 20vt

                Comment


                • #9
                  Grattis på er, inte illa att köra coupe som första bil. Personligen hade jag aldrig haft råd att ens försäkra en coupe när jag var 18....
                  Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by novisen
                    Grattis på er, inte illa att köra coupe som första bil. Personligen hade jag aldrig haft råd att ens försäkra en coupe när jag var 18....

                    i mitt fall har jag jobbat extra sen 4 år tillbaka med siktet instället på just en grym bil, så det känns bara såååå bra att köpa nånting riktigt efter alla timmars slit!!

                    är snuskigt nöjd med min coupe!!

                    =)=)
                    " det finns bara ett sätt att födas, men tusen sätt att dö "

                    Fiat Coupe 20vt

                    Comment


                    • #11
                      Samma här!

                      Ja Det är helt underbart! jag trodde jag var den enda 18åringen som hade en coupe som första bil Men härligt Glenne då är vi 2 på träffarna sen då :P. hehe

                      Jag har jobbat på mcdonalds som en idiot i 2år och på massa andra ställen i flera år för att få ihop till en fet bil, + försäkring på mig själv etc. så det känns bra nu!

                      Fiat Coupe 20V Turbo Ink Black

                      Comment


                      • #12
                        Grattis på er,,, vet hur det känns, köpte min coupe vid 21, o det e
                        6år sen.....))

                        Comment


                        • #13
                          Grattis till kortet!!!!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Samma här!

                            Originally posted by EmiliO
                            Ja Det är helt underbart! jag trodde jag var den enda 18åringen som hade en coupe som första bil Men härligt Glenne då är vi 2 på träffarna sen då :P. hehe

                            Jag har jobbat på mcdonalds som en idiot i 2år och på massa andra ställen i flera år för att få ihop till en fet bil, + försäkring på mig själv etc. så det känns bra nu!
                            Jag avundas dig och alla andra som lyckades spara ihop till coupén vid 18år, vid den tiden hade jag råd med en Tipo...

                            Även idag har jag svårt att få ihop till den har försökt men alltid nått som kommit i vägen och massa oförutsedda utgifter mm...

                            Säger bara njut av bilen!
                            Kör tyskt, drömmer om italienskt

                            Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                            Comment

                            Working...
                            X