Announcement

Collapse
No announcement yet.

Svårt att sälja...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Svårt att sälja...

    Nån kanske har sett min annons...det verkar inte finnas några köpare på Couper.
    Har jag satt för högt pris? eller vad är det frågan om...
    känns nästan som man ska behålla bilen nu...för över 50000 är den absolut värd enligt mig.
    Låta den stå i garage i 5 år tills man e klar med lumpen och pluggandet efter det. Men det känns inge bra att låta en sån här bil stå stilla =(

    http://sfk.ibk.se/forum/showthread.php?s=&threadid=3950

    //Robin
    www.overdrift.com|www.norrortracing.com[br]
    Kör: Sierra & Mazda Rx-7

  • #2
    ha, tyvärr så finns det folk som kränger dåliga ex för små slantar, oftas från tyskland.....
    när jag behövde pengar till mitt projekt för ca:2 månader sen så annonserade min coupe, (dock bara på detta forum) som e 2 år nyare än din , gått mindre o dessutom med massa trim godis,,,dessutom erbjöd jag att köpa tillbaks bilen under sommaren....priset gick ner till 60000:-
    resultat.......................inte en enda köpare som tog sig besväret att ens ringa.....(nu gör det inte så mycket eftersom jag gärna behåller bilen o e inne på 6:e året nu)

    sen hade jag annonserat min andra bil, en alfa 156 v6 2,5 99:a
    på nästan alla sajter det gick att annonsera på.
    resultat? inte en enda som tog sig besväret att ens titta på bilen.
    kan tilläga att den e fullutrustad inkl ljust skinn....priset hade gått ner till 60k.....
    dyrt??? knappast, men däremot som blev jag erbjuden åtaligt många gånger summor i höjd med 40000:- o jag hämtar den idag!!!



    kan tilläga oxå att trim kostnaden för coupen e över bra mycket mer än 40000:- o att jag gladligen har båda bilarna i min ägo o att jag e glad för det.....inte illa med en coupe o en alfa....

    Comment

    Working...
    X