Announcement

Collapse
No announcement yet.

sommarpuckar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sommarpuckar

    fan va fint satt på sommar sulorna idag så ni vet...hahaha
    "One good thing about music when it hits you feel no pain"

  • #2
    Re: sommarpuckar

    Originally posted by Chilly
    fan va fint satt på sommar sulorna idag så ni vet...hahaha
    Man blir sugen verkligen men för tidigt tycker jag... ca 2 veckor till om vädret håller i sig!
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

    Comment


    • #3
      Re: Re: sommarpuckar

      Originally posted by 84jr0
      Man blir sugen verkligen men för tidigt tycker jag... ca 2 veckor till om vädret håller i sig!
      va vart fan bor du...lappland eller...ja bor i västerås å här e det fan "sommar"...så jävla sköööönt
      "One good thing about music when it hits you feel no pain"

      Comment


      • #4
        Re: Re: Re: sommarpuckar

        Originally posted by Chilly
        va vart fan bor du...lappland eller...ja bor i västerås å här e det fan "sommar"...så jävla sköööönt
        Stockholm där bor jag men kör man senare på kvällen blir det runt +1 till -1C och all snö som smält till vatten fryser till perfekt tillfälle att åka av... därför väntar jag lite till! Plus att man inte får ha sommardäck på enligt lagen först 1 april...
        Kör tyskt, drömmer om italienskt

        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

        Comment


        • #5
          Re: Re: Re: Re: sommarpuckar

          Originally posted by 84jr0
          Plus att man inte får ha sommardäck på enligt lagen först 1 april...
          Nja, man får ha sommardäck 1 januari så länge "det råder sommarväglag". Men håller med om att det kan vara farligt med sommardäck på kvällar & tidiga mornar just nu.
          Föredetta Coupé ägare -
          http://coupe.sketfull.com + http://www.danielhilding.se

          Comment

          Working...
          X