Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vad är detta för chip?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Orlando
    Jag va där i December (innan snön) och då sa han inte att den var chippad fören jag frågade om den var original efter jag provkört den.

    Proffschippning betyder nog att han lämnade in den för att byta chip vilket inte är värt ett skit.

    Ingen vettig person köper den för det priset, speciellt inte när den är halvseriöst chiptrimmad och med kamremsbytet är runt hörnet.
    Precis vad jag tänkte oxå, men han var villig att gå ner i pris men hur mycket har jag inte diskuterat så mycket!

    Nu ska man inte snacka skit om bilen jag tycker den är väldigt välvårdad och fin, allt sånt kan fixas och bilen kan få en ägare om priset är rätt vilket är inte just nu!
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

    Comment


    • #17
      Originally posted by 84jr0
      Precis vad jag tänkte oxå, men han var villig att gå ner i pris men hur mycket har jag inte diskuterat så mycket!

      Nu ska man inte snacka skit om bilen jag tycker den är väldigt välvårdad och fin, allt sånt kan fixas och bilen kan få en ägare om priset är rätt vilket är inte just nu!
      Absolut, Jag hittade inga störra fel på den. En repa i den lackade inredningen på någon av dörrarna och icke fungerande elspeglar var allt.
      Porsche Boxster S 2002

      Comment

      Working...
      X