Announcement

Collapse
No announcement yet.

NU jävlar :D....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Tönten so har blick fångaren i falköping

    Originally posted by fula fiat coupe
    fan va ful din bil är snyggt me helt orginal utsida o du ska snacka om blickfångare alla vänder sig om för den e ful.

    vänta en månad sen ska du få se på blick fångare..........

    ps... fan vilka fula fälgar
    Reggade du dej här av avundsjuka eller bara av rent jävulskap?!
    Hmm.. Finns folk till allt..

    Comment


    • #17
      hehe...hade det vart att jag hade en rostig 240 så hade den varit
      snyggare än din orginal bil.....men som tur e har jag ingen 240

      funny bunny heter jag
      å jag är så go å glad
      vill du ha en liten grej
      köp en ful orginal fiat av mig.....

      puss puss

      Comment


      • #18
        öööhh...Ok!
        -Coupe 16vt -95-
        -Punto 60 -06-
        -Alfa 156 JTS -04-

        Comment


        • #19
          Originally posted by fula fiat coupe
          hehe...hade det vart att jag hade en rostig 240 så hade den varit
          snyggare än din orginal bil.....men som tur e har jag ingen 240

          funny bunny heter jag
          å jag är så go å glad
          vill du ha en liten grej
          köp en ful orginal fiat av mig.....

          puss puss
          Haha ok, alla tycker ju olika!
          De e ju pininfarina som har formgett bilen så den är snygg i de flestas ögon annars skulle dom nog inte tillverka bilen o satsa på den om den var så ful!

          haha kul! Min farsa som marknadsförde funny bunny

          Fiat Coupe 20V Turbo Ink Black

          Comment


          • #20
            ja just de funny bunny e du du e ett av nr..

            de e den fulaste bilen de formgett...
            puss o kram sej

            Comment


            • #21
              Pininfarina har inte formgett bilen.
              De bygger bilen & har designat inredningen. Bilen har Fiat själva designat.
              FIAT Coupé 20VT-00

              Comment


              • #22
                skitsamma ful e den i vilket fall...
                speciellt hans som tror att han har snyggast bil i falköping.

                Comment


                • #23
                  EmiliO

                  Hahaha roligaste jag läst på länge! Nån verkar avis på att du får mer uppmärksamhet! Sånna får man lära sig att leva med!
                  Kör tyskt, drömmer om italienskt

                  Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                  Comment


                  • #24
                    Haha.....verkar va väldigt mogen......men men vissa vekar finnas till bara för att jävlas me andra (fan finns det ingen "epa traktor" klubb för såna?)! Jag tycker i alla fall att din Coupé är jätte fin, riktigt kul och snygg första bil !

                    Comment


                    • #25
                      hehe

                      haha jag hade toyota supra som första bil va e då fiat o skryta över..

                      nu har jag en supra 96
                      en skyline 98

                      funderar på att sälja dom o köpa en riktig ferrari, snälla öppna ögonen för er egna skull...

                      den ser ut som skit o lite till, hoppas de går bättre me era bil köp i framtiden..

                      300 km\h klubben

                      Comment


                      • #26
                        ???
                        Har du kommit vilse??
                        Det här är ett forum för personer som gillar bilen.. inte dissar. Håll dig till dina egna forum för dina egna bilar... kanske finner du ngn fjunig tonåring som finner samma nöje med att tycka de är bäst i världen...
                        Men skaffar du en ferrari är du givetvis välkommen tillbaks. Det är ju trots allt en bil som byggs av ett FIAT-ägt företag. :-)
                        Och om du vill tro att din bil är den snabbaste så ställ upp på ett race och skaffa dig ett tidkort.... Tomma ord betyder inget i den RIKTIGA världen.... När du har ett tidkort ska vi jämföra det med en fiat uno turbo. Även vi måste få skratta lite...
                        ¤TOGGEX¤

                        Comment


                        • #27
                          Jag gillar bilar men jag gillar inte folk som skryter om att dom har snyggast bil i stan utan och ha det. För fiat coupé är en jävla bög bil! Speciellt utan kjolar och stuff. han skryter om att han har 220+hk o hans gör 0-100 på 5,4 s men en som har gjort allt me hans motor och har 350hk o hans gör på 5,6 då e de lite fel..
                          mycket snack men han blir i från åkt 1 maj.......

                          Comment


                          • #28
                            Har inte märkt att jag börjat dra mig mot killar efter att ägt bilen i ett par år.. ;-)
                            Bilen är väl en i kategorin älska/hata !! Tror inte att man kan tycka ngt annat när man ser designen. Gilla eller inte, var mans val!!!
                            Men nu tillhör grabben stadiet artontonåring då man blir glad för det lilla. Om det är hans tankar och känslor så låt det stå för honom. Kritik kan skrivas på bra eller dåliga sätt. Ditt skrevs tyvärr på det dåliga. Använd ett bättre språk och framför att du inte tycker den e snygg.. Men sedan räcker det. Är du bara ute efter att reta folk så har du nog hamnat på fel forum då vi ser det mesta med öppna ögon och håller en bra profil på vad vi skriver. Och tiderna du påstod han skrev är ju inte riktigt sanna... Visst man kan köra neråt 6,0s om man har tur då det är momentbegränsning på 1:an. när man sedan trimmar blir tiden svårare att slå då man spinner med grävlingen... Men ta ett tidkort på ett race.. det är kul för dig själv och andra. Ta min 60fot tid till att börja med, 2,1s. Så har du ngt att jämföra med...orginaldäck på mantorp. Mvh Togge (
                            ¤TOGGEX¤

                            Comment


                            • #29
                              Tyvärr är jag "bara" 20 år och har redan haft 5 fräscha bilar! så börja inte snacka om en liten töntig 18 åring. Han e inte ens me på topp 30 i falköping men självklart är det kul för lill pojken att han slipper åka 240.

                              Comment


                              • #30
                                men självklart är det kul för lill pojken att han slipper åka 240.



                                :-) precis..... ! Då kom det ju fram ngt positivt trots allt! Ful eller ej....
                                (sätter in en bild på en FUL bil... Min bil ;-) )
                                Attached Files
                                ¤TOGGEX¤

                                Comment

                                Working...
                                X