Announcement

Collapse
No announcement yet.

itsfun chip

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • itsfun chip

    läste på itsfuns hemsida att deras chip till 20vt ger 45 häst 370 nm... är det utan andra modifieringar? är det någon som har ett sånt chip? 4900:- monterat och klart, det är väl typ 15 häst mer än novitechs chip.
    blev sugen :-)

    /Prowler
    20VT-97 | Minhembio

  • #2
    45 hästar det låter finfint det. Själv har man 16vt, såg du något om det fanns till den `?
    Bausty Baust The Bastard

    Comment


    • #3
      Re: itsfun chip

      Originally posted by Prowler
      läste på itsfuns hemsida att deras chip till 20vt ger 45 häst 370 nm... är det utan andra modifieringar? är det någon som har ett sånt chip? 4900:- monterat och klart, det är väl typ 15 häst mer än novitechs chip.
      blev sugen :-)

      /Prowler
      Varför betala Qvarnis mer än 4000Kr för att han kopierar en Eprom? Vilket är precis vad han gör.

      Dom har inte utfört några som helst tester och programvaran är köpt från någon annan.

      Köp GrahamL's chip.
      Porsche Boxster S 2002

      Comment


      • #4
        Re: Re: itsfun chip

        Originally posted by Orlando
        Varför betala Qvarnis mer än 4000Kr för att han kopierar en Eprom? Vilket är precis vad han gör.

        Dom har inte utfört några som helst tester och programvaran är köpt från någon annan.

        Köp GrahamL's chip.
        Ok ok lugn åfin nu :-) det är precis sånt jag behöver veta som inte är så haj på detta. då köper jag såklart Grahams chip om det är ett bättre alternativ.

        Tänkte putsa lite i motorutrymmet i veckan, så kanske jag inte behöver skämmas för att lyfta på huven nästa år på italienska träffen :-)

        Tack för svar /Prowler
        20VT-97 | Minhembio

        Comment

        Working...
        X