Announcement

Collapse
No announcement yet.

Coupen borta....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Coupen borta....

    Såld, bilen är inte kvar mer! Lider verkligen. Har hört andra som sålt och sagt "värsta jag gjort", har inte riktigt förstått det där. Men nu kan jag bara instämma, gör fortfarande ont i hjärtat. Var ute i garaget där bilen stod idag och plockade lite, usch vad tomt det var utan coupen där. Hittade bl.a. 2liter oöppnad Selenia 10-60 racer-olja, en liter oöppnad castrol 5-40 helsyntet samt en halvfull Mobil1 0-40 4liters dunk. Där ser man vad som kan gömma sig.
    Jo just, fyra 18"-are låg visst och skräpade i ett hörn också. Funderar redan på om man skulle behålla dem till en ny coupe snart :-( Dum som man är tittar man på bilderna från göte-träffen, läser lite om trim och bankörning osv.... Nåja, hoppas att känslan av saknad ger sig snart....annars får man ge sig ut på jakt efter en ny skönhet igen. Fast jag racade lite mot en Golf (såg lite "sportig" ut, ingen aning om vad det var dock) med punton (röd-ljus race). Inte lätt att hänga med från rullande start med varv runt 1000 på 2:an i en punto och golfen som rullade lite fortare fram mot rödljuset, men inga problem att gå om. Bara jag som börjar skaka med andrenalin efteråt? Rätt skönt. Behöver nya däck dock, skall inte spinna loss på 2:an.
    Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.
Working...
X