hej var hittar man en nyckel till siften, bör vara ca:20cm lång och ingen t-nyckel från ok utan hest ett rör, coupen e isärskruvad fattas bara nyckeln för att skifa stift.... jäälp - sen ska chippet i från grahamL
Announcement
Collapse
No announcement yet.
tändstift nyckel
Collapse
X
-
tändstift nyckel
Last edited by pazzo; 16 October 2005, 22:50.Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
S/y Mascot
S/y Rebell
20vT
Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur
Tags: None
-
vanligt spärrskaft med förlängning..?
-
ok classe har en för 59:-Originally posted by per
vanligt spärrskaft med förlängning..?Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
S/y Mascot
S/y Rebell
20vT
Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
Comment
-
Originally posted by pazzo
ok classe har en för 59:-
motorn känns snällare me nya stiften =-)Last edited by pazzo; 17 October 2005, 22:40.Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
S/y Mascot
S/y Rebell
20vT
Comment
-
Vilka stift satte du i? NGK BKUR 7ET? Jag har för mig att jag läste på forumet att du skulle trycka in ett G-tec chip.
Comment
-
ja 7ET - dom gamla var slitna, vet inte hur länge dom suttit i. Det var bosch stift med fiat logga på!Originally posted by Freddan72
Vilka stift satte du i? NGK BKUR 7ET? Jag har för mig att jag läste på forumet att du skulle trycka in ett G-tec chip.Last edited by pazzo; 18 October 2005, 08:28.Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
S/y Mascot
S/y Rebell
20vT
Comment
-
Härligt! Kul när man märker skillnad.
Comment
-
När ska du chippa?
TobbeC: vi pratat inte grillchips eller ostbågar ;-)
Comment
-
Originally posted by Freddan72
När ska du chippa?
TobbeC: vi pratat inte grillchips eller ostbågar ;-)
Va ner i garaget å kolla för ett ta sen, den är lätt att lossa - kontrollboxen, så imorron eller den här veckan allafall börebli-
Har Du chips eller?Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
S/y Mascot
S/y Rebell
20vT
Comment
-
[QUOTE]Originally posted by pazzo
[B]Va ner i garaget å kolla för ett ta sen, den är lätt att lossa - kontrollboxen, så imorron eller den här veckan allafall börebli-
Nu ere nya chips i, blev en ny känsla, mjukare snabbare - laddar tidigare 200-300varv mer rund
karraktär. Har bara kört en kort bit i regn, tare lite försiktigt i början klart nöjd
Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
S/y Mascot
S/y Rebell
20vT
Comment
-
Den laddar alltid mjukare när man nollställt boxen - även med originalchip. Det går över sen!
Comment
-
Originally posted by per
Den laddar alltid mjukare när man nollställt boxen - även med originalchip. Det går över sen!
Duuuuuuuu haaaaar rrräääääääätttttt
Sthlm----Örebro 15min..... har blivit farlig
Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
S/y Mascot
S/y Rebell
20vT
Comment
-
[QUOTE]Originally posted by pazzo
[B]Får redigera fakta, drar som ett "disellok" från 2000varv kan verkligen rekomendera GrahamL chip.Originally posted by pazzo
Va ner i garaget å kolla för ett ta sen, den är lätt att lossa - kontrollboxen, så imorron eller den här veckan allafall börebli-
Nu ere nya chips i, blev en ny känsla, mjukare snabbare - laddar tidigare 200-300varv mer rund
karraktär. Har bara kört en kort bit i regn, tare lite försiktigt i början klart nöjd
S/y Mascot
S/y Rebell
20vT
Comment

Comment