Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fråga ang Evo chip m.m

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Har kört med det chippet...

    ...i en Lancia Nuovo Delta (samma motor som coupén) den bromsades till 240hk på driven, finns en kille på "lanciadelta.nu" som nog kan fixa chippet, "Deltakungen"....då Evocars inte finns längre!

    Comment


    • #17
      Re: Har kört med det chippet...

      Originally posted by eh00jhd
      ...i en Lancia Nuovo Delta (samma motor som coupén) den bromsades till 240hk på driven, finns en kille på "lanciadelta.nu" som nog kan fixa chippet, "Deltakungen"....då Evocars inte finns längre!
      Tack för tipset!

      Finns det inga andra företag som säljer liknande "kitt" till coupen?

      Finsn det några utländska företag som säljer sport system?

      Comment


      • #18
        Det finns en del länkar under "Coupe Info", tråden längst upp som sticky.
        Argenta 120ie -85
        Alfa 75 3.0V6 -90
        BMW Z4M Coupe -06
        BMW 118dM -10
        Coupe 20VT -98 RIP
        125 Special -72 RIP

        Comment


        • #19
          Jag har som ni kanske märkt "evocars kitet" och jag kan bara säga att det är en ruggig skillnad mellan den och original, kraften känns verkligen, men pga det höga laddtrycket så slits allting mycket snabbare (turbo, koppling mm) plus att den drar ganska mycket soppa, och coupén är ju inte bränslesnål från början heller Angående hur den går med en 200SX kan jag säga att jag dragit både s13 och s14 utan problem med min bil.
          Det är vääldigt mycket körglädje med chippet i
          Last edited by Psyknallen; 9 November 2005, 15:56.
          Evocars chip | Uppsala avgasteknik 2.5" m. racekat | Sänkt med HR-fjädrar | Dubbelkonat BMC |

          Comment

          Working...
          X