Announcement

Collapse
No announcement yet.

Coupe till Elmia?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Coupe till Elmia?

    Någon coupe-ägare som ska ner till jönköping/elmia nu i helgen och snoka omkring lite?
    Jag och min far åker dit på söndag, och undrar om någon härifrån ska dit med en/sin coupe?
    Skulle väldigt gärna vilja känna och klämma lite på en coupe, då jag förmodligen ska till att köpa en, men aldrig (!?) har sett och klämmt på en IRL, från lite mer humana avstånd.
    Så, ska du ner dit på söndag och tar coupen, skriv jättegärna det här. Skulle vara jättetrevligt att få klämma lite, och ställa några värdelösa frågor

    MVH. Ricky
    Tidigare bilar:
    Volvo 480ES 2006-2007
    BMW 320i E30 2007-2008
    Fiat Coupé 20v Turbo -98 2007-2011
    Fiat Bravo HGT 20v - 98 2011-2012
    + nån volvo 740 samt volvo 240

  • #2
    Blev det nåt klämmande?
    Fiat Coupe 20V Turbo - 1998 - min ägo sedan juli 2005
    Chevrolet Colorado 3.5 4WD pickup truck - 2005 - vinterbilen!

    Comment


    • #3
      Originally posted by smOOth
      Blev det nåt klämmande?
      Vill du klämma och känna på en coupe får du nästan komma till Skokloster. Elmia är så tråkigt tycker jag!
      Kör tyskt, drömmer om italienskt

      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

      Comment


      • #4
        Originally posted by 84jr0
        Vill du klämma och känna på en coupe får du nästan komma till Skokloster. Elmia är så tråkigt tycker jag!
        Det blev inget pillande på elmia, tyvärr. Antar att Coupé ägare är för fina för att blanda sig med Volvo-raggare och annat smutsigt folk. Tur så är man fortfarande coupé-lös, så jag har till september på mig att leka med såna varelser :-)

        I alla fall, jag kommer till skokloster 1a maj, och hoppas att jag inte blir allt för illa bemött när vi kommer inglidandes med Volvo 740n
        Hoppas jag får kläma och fråga lite då. Drömmen skulle vara att få följa med på en provtur.
        Tidigare bilar:
        Volvo 480ES 2006-2007
        BMW 320i E30 2007-2008
        Fiat Coupé 20v Turbo -98 2007-2011
        Fiat Bravo HGT 20v - 98 2011-2012
        + nån volvo 740 samt volvo 240

        Comment


        • #5
          Originally posted by FloRic
          Det blev inget pillande på elmia, tyvärr. Antar att Coupé ägare är för fina för att blanda sig med Volvo-raggare och annat smutsigt folk. Tur så är man fortfarande coupé-lös, så jag har till september på mig att leka med såna varelser :-)

          I alla fall, jag kommer till skokloster 1a maj, och hoppas att jag inte blir allt för illa bemött när vi kommer inglidandes med Volvo 740n
          Hoppas jag får kläma och fråga lite då. Drömmen skulle vara att få följa med på en provtur.
          Vi är inte för fina för volvoraggare dock tycker jag att för mycket fyllos sist och lite av deja vu kännsla inne i hallen man har i princip sett 90% av alla som ställer ut. Dessutom hade vi det så fint på bilsalongen i Stockholm!

          Du är välkommen till Skokloster och leta upp mig så bjuder jag på en provtur!
          Kör tyskt, drömmer om italienskt

          Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

          Comment

          Working...
          X