Announcement

Collapse
No announcement yet.

twin turbo ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • twin turbo ?

    http://www.garaget.org/?car=25907

    finns det i coupe eller egen moddat :P
    Fiat coupe 16VT

  • #2
    Re: twin turbo ?

    eget trimm..
    Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
    S/y Mascot
    S/y Rebell
    20vT
    Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
    Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

    Comment


    • #3
      Re: Re: twin turbo ?

      okej kul om han kunde komma till forumet och vissa lite mer bilder :P
      Fiat coupe 16VT

      Comment


      • #4
        Haha lycka till med att få plats med twinturbo i en coupe

        Har nog heller aldrig sett en 4:a med twinturbo!

        Fiat Coupe 20V Turbo Ink Black

        Comment


        • #5
          tänkte just oxå på det,,,,hoppas att han dycker upp her.

          Comment


          • #6
            Intressant med en twinturbo. Jag skulle ha satsat på en större turbo istället. Som alla andra hoppas jag att han dyker upp här och berättar lite om bilen

            Tipsar honom om tråden
            Kör tyskt, drömmer om italienskt

            Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

            Comment


            • #7
              Beror väl på hur man definerar twin turbo. Som två aggregat som arbetar tillsammans, t.ex. på 6-cyl maskiner (Skyline slår mig direkt).
              Eller, twin turbo som t.ex. Mazda RX7. Sekventiellt system, där den ena driver den andra för både låg och högvarvsegenskaper.
              Mazda modellen tycker jag själv skulle vara skoj, men det blir nog lite trångt.
              Annars kan ju Delta S2 kanske vara inspirerande, turbo och kompressor. Finns ju "gott" om plats om man tar bort AC kompressorn. ;-)

              Panda 169

              Comment

              Working...
              X