Announcement

Collapse
No announcement yet.

Styva upp bakvagnen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Styva upp bakvagnen?

    Hej alla..

    Har idag monterat H&R fjädrar, samt ett fjäderbensstag, och gjort framhjul inställning, bilen känns "tajtare", dock så funderar jag på att montera ett eget stag för bakvagnen!
    Nån som kan ge tips?? funderar på att ha den under bilen, inte i bagagerummet..
    E det smart att göra det eller e det bara att låta bli..
    Vad säger SBP om det?.

    Tar gärna tips på hur man styvar upp karossen...

  • #2
    Re: Styva upp bakvagnen?

    Originally posted by Fadi
    Hej alla..

    Har idag monterat H&R fjädrar, samt ett fjäderbensstag, och gjort framhjul inställning, bilen känns "tajtare", dock så funderar jag på att montera ett eget stag för bakvagnen!
    Nån som kan ge tips?? funderar på att ha den under bilen, inte i bagagerummet..
    E det smart att göra det eller e det bara att låta bli..
    Vad säger SBP om det?.

    Tar gärna tips på hur man styvar upp karossen...
    Har snackats en del om styvare bakvagn med Novitec krängare, kanske kan vara något att prova?
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

    Comment


    • #3
      jo vad kostar den????
      funderar på att svetsa ett stag från ena till andra sidan, funkar det tror ni?

      Comment


      • #4
        Originally posted by Fadi
        jo vad kostar den????
        funderar på att svetsa ett stag från ena till andra sidan, funkar det tror ni?
        €199/axel

        http://shophost.net/shop_n/catalog/p...36fb3ac3c05ff7
        Last edited by 84jr0; 17 August 2006, 10:33.
        Kör tyskt, drömmer om italienskt

        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

        Comment

        Working...
        X