Okej. Idag löstes följande:
1. Blinkers - relä glappade. Fasttejpat
2. Värmen i bilen berodde på dåligt reglare. Kontroll av vire och mekanism samt insmörjning och nu funkar den fint.
3. Glapp styrning - för lite servo-olja. Efter påfyllning blev styrningen mer direkt (slog inte i den längre)
4. Motor som dör och krånglar. Tomgångsventil rengjord. Problem med dålig 12V, rengjorde och skruvade fast batteripol När startmotorn drog igång dippade 12V så pass mycket att ECU inte fungerade.
Ja, det var allt än så länge...
1. Blinkers - relä glappade. Fasttejpat
2. Värmen i bilen berodde på dåligt reglare. Kontroll av vire och mekanism samt insmörjning och nu funkar den fint.
3. Glapp styrning - för lite servo-olja. Efter påfyllning blev styrningen mer direkt (slog inte i den längre)
4. Motor som dör och krånglar. Tomgångsventil rengjord. Problem med dålig 12V, rengjorde och skruvade fast batteripol När startmotorn drog igång dippade 12V så pass mycket att ECU inte fungerade.
Ja, det var allt än så länge...
Comment