Announcement

Collapse
No announcement yet.

Firmor i göteborg att vända sig till?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Firmor i göteborg att vända sig till?

    Jag leta lite i forumet men hitta inte riktigt svar, finns det några rekommenderade firmor i göteborgs området för att vända sig till angående tuning till sin lilla coupe?

    //mvh jonas the ponas
    "Jag behöver inte förlåta mina fiender.. jag har låtit skjuta dom allihopa.."

  • #2
    De enda jag vet som hållit på mer extremt är väl GIK Turboteknik.. vad man nu ska med dem att göra när det finns fina chips att montera själv.. ;-)
    Autoalfa i Sisjön skulle säkert kunna hjälpa till oxå, precis som Alfa Rosso i Mölndal.
    Argenta 120ie -85
    Alfa 75 3.0V6 -90
    BMW Z4M Coupe -06
    BMW 118dM -10
    Coupe 20VT -98 RIP
    125 Special -72 RIP

    Comment


    • #3
      haha aaa okej, har varit i kontakt med alfa rosso tror jag det är som ligger i Bäckebol typ, haha så otroligt oservice inriktade, ville inte direkt hjälpa till eller vara speciellt trevliga heller för den delen..
      "Jag behöver inte förlåta mina fiender.. jag har låtit skjuta dom allihopa.."

      Comment


      • #4
        Haha, nä du det är inte Rosso. Vet vilka du menar, och de säljer inte Fiat längre. Som tur är.
        Nej vet du vad, kolla lite noggrannare under Coupe Info-tråden. Där finns länkar med tel.nr och allt möjligt gött.
        Argenta 120ie -85
        Alfa 75 3.0V6 -90
        BMW Z4M Coupe -06
        BMW 118dM -10
        Coupe 20VT -98 RIP
        125 Special -72 RIP

        Comment


        • #5
          Va vill du göra med din bil i första taget??
          With great power comes the bitches
          Porsche 911, 996 -99 Sweet sweet music
          Fiat Coupé 20VT - Såld o saknad...
          Fiat Coupé 16V -95 såld o saknad

          Comment


          • #6
            nej jag vet inte, tänkte bara bra å veta vart man ska vända sig när man trampat i klaveret så att säga
            "Jag behöver inte förlåta mina fiender.. jag har låtit skjuta dom allihopa.."

            Comment

            Working...
            X