If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Tänkte ställa av bilen denna helg o få tillbaka typ 4000spänn från försäkringen.. Men nu blir det 29 okt och därmed är ekonomin denna månad i djup kris!
Tänkte ställa av bilen denna helg o få tillbaka typ 4000spänn från försäkringen.. Men nu blir det 29 okt och därmed är ekonomin denna månad i djup kris!
I motorprogrammet Fifth Gear, 1:a avsnittet för pågående säsong, så kör han Tiff en Evo IX.
Den är snabb som attan: 360 Hk! Tyckte dom sa 0-60 mph på ca 4 sekunder!
Coupé 20VT LE -99 Svart
Camaro V8 1LE -14 Röd
Huracan V10 610-4 -14 Grå
Subaru Legacy 3.0 R - 07 Vit
Originally posted by TurboNimitz Ja ha EVO9:an kanske led av SBS...inte helt ovanligt. Kände av att min bil hade lite SBS på anderstorp men de brukar försvinna...typ som slits in.
Det är nog på sin plats med en liten förklaring av den balla förkortningen SBS.
Coupé 20VT LE -99 Svart
Camaro V8 1LE -14 Röd
Asch, du är för hård mot dig själv.
Jag tror det var hjälmen som påverkade dig på Anderstorp. Den var för liten typ.
All din kreativitet klämdes in och du kunde inte släppa loss ordentligt.
Coupé 20VT LE -99 Svart
Camaro V8 1LE -14 Röd
När allt är mörkt finns du där alx, och trycker på lampknappen. ja så måste de nog varit. nya tag nästa år. Så illa gick de ju inte ändå, har ju film på att du inte kom om mig på nästan ett helt varv
alla som sätter sig bakom en m3:a e inga räcer förare.
sätt en räcer förare bakom spakarna så får ni se coupen från dragen....
självklart med samma förare i coupen.
Originally posted by Fadi alla som sätter sig bakom en m3:a e inga räcer förare.
sätt en räcer förare bakom spakarna så får ni se coupen från dragen....
självklart med samma förare i coupen.
Comment