Announcement

Collapse
No announcement yet.

coupe på blocket

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Christopher
    Hej

    Är det någon som har kikat på denna?
    http://www.blocket.se/vi/12047512.htm?ca=11_s

    Han som säljer den måste ha importerat den eftersom den bara har haft en ägare i sverige.
    Bilen verkar ju rätt intressant, dessvärre bor jag i sthlm :S

    Edit: frågan är om den är tillräckligt intressant för att kolla närmare på
    Ja den är importerad. I trafik första gången i Sverige 2004-11-18. Den har varit avställd sen 2005-01-16. Så den har varit i trafik i bara 2 månader
    Undrar om allt står rätt till??
    Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
    Min projekttråd - 19T
    Min Youtube kanal
    >>>HK listan - missa inte den!!<<<
    Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

    Comment


    • Originally posted by Freddan72
      Ja den är importerad. I trafik första gången i Sverige 2004-11-18. Den har varit avställd sen 2005-01-16. Så den har varit i trafik i bara 2 månader
      Undrar om allt står rätt till??
      Kan ju ha varit personliga orsaker annars? Behöver ju inte ha med just bilen o göra hur jävla sjukt det än låter med att sälja en 2års avställd bil nu.
      Kan ju vara vad som helst, ekonomiska probs, bortrest, studerat. Listan kan göras lång.
      Tycker dock du ska kolla upp besiktningshistorik på bilen och se dels miltalet men även ifall den fick några anmärkningar.
      Ring säljaren annars och se vad han har för ursäkt, låter det mysko så kanske man ska kika vidare.

      Comment


      • Jag känner honom lite grann, det är en Italien import bil, han är själv Italienare. Han köper en massa italienskt hela tiden, bilfantast är han. Han har 2 coupeer nu, lancia delta integrale, maserati ghibli och en del annat som jag inte komemr ihåg/vet om. Vet att han har på väg hem 1 alfa gtv turbo, och ännu en lancia delta integrale. Skulle tro att den är avstäld för han har en massa annat att köra med. Den ska tydligen vara i bra skick, har inte sett den själv men en bekant trodde den hade gått ca 8000mil att bedömma från skicket, iaf på utsidan.
        Fiat Coupe 20VT Plus -99
        "Trying is the first step towards failure"

        Homer S

        Comment


        • Originally posted by Alan80
          Jag känner honom lite grann, det är en Italien import bil, han är själv Italienare. Han köper en massa italienskt hela tiden, bilfantast är han. Han har 2 coupeer nu, lancia delta integrale, maserati ghibli och en del annat som jag inte komemr ihåg/vet om. Vet att han har på väg hem 1 alfa gtv turbo, och ännu en lancia delta integrale. Skulle tro att den är avstäld för han har en massa annat att köra med. Den ska tydligen vara i bra skick, har inte sett den själv men en bekant trodde den hade gått ca 8000mil att bedömma från skicket, iaf på utsidan.
          Intressant, då kanske han inte är en skojare då

          Edit: hehe, snacka med han precis. Han har importerat den själv... fick inte riktigt ut så mkt mer information ur han
          Last edited by Christopher; 3 June 2007, 20:48.

          Comment


          • Han importerar bilarna till sig själv i förstahand. Jag vet att han alltid kör med sina importer själv i något år innan han säljer dem, platsbrist? behöver pengar till nytt? Tröttnar? Som sagt han har alltid en massa italienare på hans tomt. Vet att han även är grymm på mecka, givetvis har han en egen pizzeria där han jobbar, typisk italienare . Är i princip allt jag vet om honom.
            Fiat Coupe 20VT Plus -99
            "Trying is the first step towards failure"

            Homer S

            Comment


            • Originally posted by Alan80
              Han importerar bilarna till sig själv i förstahand. Jag vet att han alltid kör med sina importer själv i något år innan han säljer dem, platsbrist? behöver pengar till nytt? Tröttnar? Som sagt han har alltid en massa italienare på hans tomt. Vet att han även är grymm på mecka, givetvis har han en egen pizzeria där han jobbar, typisk italienare . Är i princip allt jag vet om honom.
              hehe, vilken lirare.
              Tack så jätte mkt för informationen

              Comment

              Working...
              X