Announcement

Collapse
No announcement yet.

Workshopmanual Tradera ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Workshopmanual Tradera ?

    Hej !

    Sökte men hittade inget om detta så jag ställer frågan..

    Här.. http://www.tradera.com/auction/aid_33241154
    kan man köpa Workshopmanualen till Coupen för 300 bagare..

    Är det samma som finns nedladdningsbar på forumet men i orginal..?
    (Hoppas på lite tydligare bilder, och att kunna söka på text i dokumenten..)
    Coupe 16VT - On the road

  • #2
    Står ju i texten att den är i PDF format. Dvs. det lär vara samma som du kan tanka ned från alx t.ex. Så vitt jag vet finns inte Fiats verkstadsmanual för Coupen i elektronisk version.

    Panda 169

    Comment


    • #3
      Är också sugen på att skaffa en sån manual, vart på forumet kan jag ladda ner det?

      Comment


      • #4
        Ok, då verkar det ju inte vara nåt kul, om man inte sitter med modemuppkoppling..

        Originally posted by Ary
        Är också sugen på att skaffa en sån manual, vart på forumet kan jag ladda ner det?
        Finns här...
        http://sfk.ibk.se/forum/showthread.php?s=&threadid=3986
        Coupe 16VT - On the road

        Comment


        • #5
          Shysst som fan hobbes.
          Har ju lusläst igenom den Coupé Infon men lyckades ändå att missa det där.. Shysst av dig

          Comment


          • #6
            Jag önskar en coupe workshop manual med indexerad sökning. Svårt att hitta i den nuvarande men den är guld värd ändå
            Kör tyskt, drömmer om italienskt

            Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

            Comment


            • #7
              Tror jag sett att pappersvarianten är otäckt dyr så jag håller med om att PDF'en är guld värd ..
              Coupe 16VT - On the road

              Comment


              • #8
                Originally posted by 84jr0
                Jag önskar en coupe workshop manual med indexerad sökning. Svårt att hitta i den nuvarande men den är guld värd ändå
                Du kan söka i PDF.
                Porsche Boxster S 2002

                Comment


                • #9
                  Originally posted by TobbeC
                  Du kan söka i PDF.
                  Det går men inte i denna manual som jag har, dvs den som man kan ladda ner hos Alex!
                  Kör tyskt, drömmer om italienskt

                  Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by TobbeC
                    Du kan söka i PDF.
                    Funkar bara om den är OCR:ad, i den PDF som finns här på forumet är det bara bilder lagda i ett dokument och då funkar sökfunktionen inte.

                    Panda 169

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Jim
                      Funkar bara om den är OCR:ad, i den PDF som finns här på forumet är det bara bilder lagda i ett dokument och då funkar sökfunktionen inte.
                      Oho!
                      Porsche Boxster S 2002

                      Comment


                      • #12
                        Jotack ! Den som delar ut en OCRad version får en stor kram av mig ! Dessutom har han säkert att göra några år...
                        Coupe 16VT - On the road

                        Comment


                        • #13
                          Den som finns att ladda ner, är den komplett? Hittade nämligen inte det som jag var ute efter...
                          http://sfk.ibk.se/depa/index.php?sub=viewcar&car_no=304
                          http://www.garaget.org/?car=38250

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Aloha
                            Den som finns att ladda ner, är den komplett? Hittade nämligen inte det som jag var ute efter...
                            Vad letar du efter då? Den ska vara komplett.
                            Kör tyskt, drömmer om italienskt

                            Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by hobbes
                              Jotack ! Den som delar ut en OCRad version får en stor kram av mig ! Dessutom har han säkert att göra några år...
                              Mja, så lång tid lär det inte ta. Med nån typ av OCR programvara borde det gå att läsa PDF:en elektroniskt så man slipper skanna på riktigt. Men dessvärre är jag inte längre så hemma på DTP och prepress grejer, det hörde till mitt tidigare arbete som jag med glädje lämnat bakom mig.

                              Panda 169

                              Comment

                              Working...
                              X