Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vad är detta?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vad är detta?

    Jag rev motorn i somras och i sort sett allt i närheten av den och nu när jag nästan har satt ihop allt så hittar jag denna givare(eller vad de nu är)...

    Den sitter i närheten av ena hörnet på fläkten...och den e trasig...
    så nu är jag nyfiken vad det är och ännu mer nyfiken på Fiats nr för den
    Jag vet var själva elkontakten ska sitta men är inte 100% var själva "givaren" ska sitta så all hjälp runt denna pryl är jag tacksam för....det är en 16vt jag har.,...
    Attached Files
    Fiat Coupe 16vt -95
    Depå - Projekt tråd - Garaget.org

  • #2
    Ingen som vet? Kanske någon som kan kolla på sin egen bil var den sitter iaf?
    Fiat Coupe 16vt -95
    Depå - Projekt tråd - Garaget.org

    Comment


    • #3
      Intressant... du påstår att den är trasig men vet inte vad det är, hur vet du att den är trasig då?

      Om den inte är trasig på synligt sätt.

      Jag är inte till mycket hjälp va?
      Kör tyskt, drömmer om italienskt

      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

      Comment


      • #4
        Ser ut som en motor (el)
        Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
        S/y Mascot
        S/y Rebell
        20vT
        Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
        Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

        Comment


        • #5
          Originally posted by 84jr0
          Intressant... du påstår att den är trasig men vet inte vad det är, hur vet du att den är trasig då?

          Om den inte är trasig på synligt sätt.

          Jag är inte till mycket hjälp va?
          Det syntes inte på bilden men en av elkablarna har lossat i den....å den lyckas jag inte få dit igen...skit fel alltså...
          Fiat Coupe 16vt -95
          Depå - Projekt tråd - Garaget.org

          Comment


          • #6
            Jag har letat som en galning på ePer efter en bild där jag ser hur den iaf ska sitta...nån som har en bra skiss över motorutrymmet...eller en riktigt bra verklig bild på en 16vt...
            Fiat Coupe 16vt -95
            Depå - Projekt tråd - Garaget.org

            Comment

            Working...
            X