Announcement

Collapse
No announcement yet.

nyckelkod

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nyckelkod

    ska beställa ett chip o säljaren undrar om jag har nyckelkod.. Hur vet jag det har ingen röd nyckel till bilen ialf om det e det som menas
    http://www.garaget.org/?car=34508

  • #2
    Kortet ser du på bild med koder som säljaren är ute efter. Nycklarna från vänster till höger: Alu. nyckeln, blåa reservnyckeln och den röda masterkey.
    Attached Files
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

    Comment


    • #3
      har sett att det står i serviceboken också, om man inte har ett nyckekort med bilen, kolla finns en liten ruta för det.
      Fiat Punto GT - Turbo for fun

      Comment


      • #4
        Jag hade fler kort till min än ett. Dock såg de andra inte ut som kortet på bild ovan (hade visserligen ett sånt också). Det var tjockare blå plastkort, två eller tre stycken. Inte riktigt i kreditkortsstorlek heller, utan lite lägre och något längre.
        Ingen riktig aning om vad de var till och fick heller ingen användning för dem.

        Panda 169

        Comment


        • #5
          Det låter riktigt, hade nämligen också två rätt udda nycklar som jag kunde stänga av larmet med. (Litet lås inne i handskfacket.)

          Panda 169

          Comment

          Working...
          X