Announcement

Collapse
No announcement yet.

Coupe köp? Någon som vet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Coupe köp? Någon som vet?

    Var och tittade på en coupe som är till salu på blocket i Göteborg som är skapligt moddad.. den har gått 11000 nu och 1500 sedan den trimmades.. gick som ett skott.. hur skön som helst, lite lack grejer som behövs åtgärdas och troligen byta broms skivor.. lite vibrationer vid inbromsning.. priset är han stnhård på och 79 000.. någon som vet nått om bilen? Mer än att den är trimmad.. nån som vet vart den gått? den på bilden...

    Riktigt sugen på att inhandla men den är ev reserverad för en annan köpare..

    /P
    Attached Files
    .....Go fast or GO home....

  • #2
    Det är en tysk bil som är rätt seriöst ombyggd i motorn. TurboNimitz har kört den vet jag. Ser helt ok ut på bilderna iaf..
    Många bilar från denna källa har varit krockade, kan vara bra att veta. Sen kan de oxå vara väl lagade.
    Argenta 120ie -85
    Alfa 75 3.0V6 -90
    BMW Z4M Coupe -06
    BMW 118dM -10
    Coupe 20VT -98 RIP
    125 Special -72 RIP

    Comment


    • #3
      Tackar för det svaret.. Är ny på forumet så jag vet inte vilken person det är du syftar på men har han kört den eller ägt den?
      Provkörde den för 1.5 vecka sedan och den känndes bra och inga tick eller nått som såg ut som det skulle ha lagats heller.. såg inte under till ifs... Tysk sa du? Den skal enligt säljare vara italien import...hit me hard me den infor du har.. allt är välkommet.. vem vet, kanske får se den på hisingen snart
      .....Go fast or GO home....

      Comment


      • #4
        Om någon så tror jag att TurboNimitz har bäst kontakt med Björn som för övrigt också finns på forumet under namnet deltakungen och TurboNimitz vet nog mest om bilen.
        Kör tyskt, drömmer om italienskt

        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

        Comment


        • #5
          Japp Italienimport va jag mins. JO skivorna va lite slagna men inga stora pengar att slipa om, nån hundring lr två.

          Köpte även min bil av Björn och inge problem med de, den var inte krockad, inte heller de andra bilar jag kört. Har bara gott o säga om Björn och jag förstår att han e fast på priset pga allt som är gjort med bilen.

          Bara Pm'a om de e något
          With great power comes the bitches
          Porsche 911, 996 -99 Sweet sweet music
          Fiat Coupé 20VT - Såld o saknad...
          Fiat Coupé 16V -95 såld o saknad

          Comment


          • #6
            ...

            ...f.n! Slå till om det går! Det är inte alla som har turen att faktiskt köpa sin QP av ett QP-proffs som faktiskt vet vad han talar om. Har du sedan frågor angående ditt ev. köp så kan du nog ge dig på att han kan svara på dem. Något som inte alla här på forumet kanske har erfarenheten av..... !

            KÖP!
            Last edited by plant; 15 January 2007, 18:09.
            /Giallo Ginestra

            Comment


            • #7
              Ja han visste allt vad han pratade om när jag var och kollade på den. Vi får väl se. Reser hem från Norge i morgon så jag lär väl styra upp net när jag kommit hem om QPn finns kvar vill säga.
              Tack för infon ni skriver. Kalas att det går fort att få besvarat lite små funderingar..

              /P
              .....Go fast or GO home....

              Comment

              Working...
              X