Announcement

Collapse
No announcement yet.

Habianekmattor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Helleman
    I det senaste gruppköpet från Habianek var det några som köpte mattor för hatthyllan. Skulle någon vilja lägga upp en bild på hur det ser ut? Blir lite sugen på en sån.
    Någon som vet om CoupeRegalia gör hatthyllemattor (vågar ju inte riktigt köpa från Habianek plus att jag tror att mina andra mattor är från CoupeRegalia)?
    Vi har en hatthyllematta över från förra gruppköpet. svart med grå text...till salu
    With great power comes the bitches
    Porsche 911, 996 -99 Sweet sweet music
    Fiat Coupé 20VT - Såld o saknad...
    Fiat Coupé 16V -95 såld o saknad

    Comment


    • #17
      Originally posted by Helleman
      I det senaste gruppköpet från Habianek var det några som köpte mattor för hatthyllan. Skulle någon vilja lägga upp en bild på hur det ser ut? Blir lite sugen på en sån.
      Hm... jag köpte en hatthyllematta - kommer aldrig att ligga i min bil iaf. Skulle vara intressant att höra vad övriga gruppköpare som köpte denna tycker dock. Tycker själva mattan är grym, som de andra, men väl på plats ser den ut som skit genom bakrutan. Kanske har något med formen på hatthyllan att göra också, inte gjord för mattor precis, men tycker även att kanten (den gula i mitt fall) skär sig mot den gula lacken. Så blir tummen ner för min del - ser inte bra ut det där.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Helleman
        I det senaste gruppköpet från Habianek var det några som köpte mattor för hatthyllan. Skulle någon vilja lägga upp en bild på hur det ser ut? Blir lite sugen på en sån.
        Bara kolla i tråden...
        http://sfk.ibk.se/forum/showthread.p...5&pagenumber=4
        With great power comes the bitches
        Porsche 911, 996 -99 Sweet sweet music
        Fiat Coupé 20VT - Såld o saknad...
        Fiat Coupé 16V -95 såld o saknad

        Comment


        • #19
          Originally posted by TurboNimitz
          Vi har en hatthyllematta över från förra gruppköpet. svart med grå text...till salu
          Jasså? Svart med grå text är ju som mina. PM:a ett pris vetja, gärna en bild också. Fast det kanske fanns i tråden där du hade lagt upp en bild från ditt "sängöverkast"?
          EDIT: Hittade bilden och det ser ut som om den mattan har rätt färger. Jag är intresserad!

          Originally posted by TurboNimitz
          Bara kolla i tråden...
          http://sfk.ibk.se/forum/showthread....55&pagenumber=4
          Jo, men jag skulle vilja se hur det ser ut när den ligger i hatthyllan så att säga...
          Last edited by Helleman; 24 February 2007, 17:44.
          Coupe 20VT Plus Moon grey - Såld :-(
          Alfa Romeo 159 SW 1.9Jtd - Såld :-(
          Alfa Romeo 156 2.0TS - Såld

          Comment


          • #20
            Originally posted by Aapan
            Hm... jag köpte en hatthyllematta - kommer aldrig att ligga i min bil iaf. Skulle vara intressant att höra vad övriga gruppköpare som köpte denna tycker dock. Tycker själva mattan är grym, som de andra, men väl på plats ser den ut som skit genom bakrutan. Kanske har något med formen på hatthyllan att göra också, inte gjord för mattor precis, men tycker även att kanten (den gula i mitt fall) skär sig mot den gula lacken. Så blir tummen ner för min del - ser inte bra ut det där.
            Jasså? Det låter ju inte så kul. Du har inte lust att lägga upp en bild på hur det ser ut utifrån bilen?
            Coupe 20VT Plus Moon grey - Såld :-(
            Alfa Romeo 159 SW 1.9Jtd - Såld :-(
            Alfa Romeo 156 2.0TS - Såld

            Comment

            Working...
            X