Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stöldförsök!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stöldförsök!!!

    Det är väl själva fan att man inte ska få sina saker ifred.Nu är det någon som tydligen ansåg sig ha rätt till min Coupé 20vt för förardörrens lås var demolerat imorse när jag kom till bilen.Dom har kommit in i bilen men inte lyckats starta den tack vare startspärren. Jag har nu lämnat iväg den för byte av alla lås och montering av LARM.Tydligen kan man inte byta bara ett lås utan alla byts ut.Inte billigt men sån tur är så tar dom det på försäkringen mot en självrisk på 2000kr,snyft!!

  • #2
    Re: Stöldförsök!!!

    Originally posted by hjh175
    Det är väl själva fan att man inte ska få sina saker ifred.Nu är det någon som tydligen ansåg sig ha rätt till min Coupé 20vt för förardörrens lås var demolerat imorse när jag kom till bilen.Dom har kommit in i bilen men inte lyckats starta den tack vare startspärren. Jag har nu lämnat iväg den för byte av alla lås och montering av LARM.Tydligen kan man inte byta bara ett lås utan alla byts ut.Inte billigt men sån tur är så tar dom det på försäkringen mot en självrisk på 2000kr,snyft!!

    Hemskt!
    Vart i Sverige skedde detta?

    Comment


    • #3
      Usch.
      Argenta 120ie -85
      Alfa 75 3.0V6 -90
      BMW Z4M Coupe -06
      BMW 118dM -10
      Coupe 20VT -98 RIP
      125 Special -72 RIP

      Comment


      • #4
        I Torshälla strax utanför Eskilstuna...

        Comment


        • #5
          IDIOTER!
          Fyfan vad tråkigt, vissa inser inte hur jävla värdelösa deras liv faktiskt är så dom ger sig på att förstöra andras istället..
          Tidigare bilar:
          Volvo 480ES 2006-2007
          BMW 320i E30 2007-2008
          Fiat Coupé 20v Turbo -98 2007-2011
          Fiat Bravo HGT 20v - 98 2011-2012
          + nån volvo 740 samt volvo 240

          Comment


          • #6
            Jag åkte förbi ett gäng ungdomar som var i full fart att förstöra en bil... var så javla sur men ärligt vågade jag inte göra något åt saken då en av de hade en järnklubba och slog på bilen.

            Ringde polisen men tills de kom fram hade skitungarna satt eld på bilen och stuckit.
            Kör tyskt, drömmer om italienskt

            Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

            Comment


            • #7
              Hoppas pärlan får vara ifred nu!!!!
              Nya lås ,nya nycklar ,rattkrycka och larm....
              Gick på den netta summan av 8500 kr sammanlagt!

              Comment


              • #8
                Cargardlarmet inklusive montering fick jag givetvis betala ur egen ficka men jag hoppas det är värt pengarna...

                Comment


                • #9
                  Tips: nåt som alltid funkar med och utan larm är en rattkrycka inte det smidigaste och roligaste men det funkar
                  [img]on

                  Comment


                  • #10
                    Liten risk att de stjäl hela bilen man är mer rädd för sabortage, i alla fall jag.
                    Kör tyskt, drömmer om italienskt

                    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                    Comment

                    Working...
                    X