Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny huv?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny huv?

    Jag har krockat min coupé 2.0 16V -94

    Undar om någon vet var man kan få tar på en ny huv? Jag tänkte köpa en med färdiga luftintag typ F1 style eller något sådant om det finns.

    Någon som vet`?

  • #2
    I coupe infon så finns det en hel del länkar till stylingbutiker etc.
    Jag skulle kolla på skroten annars (om det finns?)

    Comment


    • #3
      I coupe infon så finns det en hel del länkar till stylingbutiker etc.

      jag har kollat på skroten men verkar inte finnas något, huven skadas ju oftast. och jag kollade igenom den listan men hitta ingen sida som verkas kunna ha en hel huv.

      Comment


      • #4
        kolla in www.ebay.de samt www.ebay.co.uk
        Fiat Coupe 20V Turbo - 1998 - min ägo sedan juli 2005
        Chevrolet Colorado 3.5 4WD pickup truck - 2005 - vinterbilen!

        Comment


        • #5
          Re: I coupe infon så finns det en hel del länkar till stylingbutiker etc.

          samt coupeteile.de 370€
          Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
          S/y Mascot
          S/y Rebell
          20vT
          Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
          Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

          Comment


          • #6
            samt coupeteile.de 370€

            tack så mycket ;D

            Men det verkar lite krångligt att beställa från den sidan, har någon här beställt för så man kan lite på grejerna? Måste man fylla i alla dom Typschluessel nr och chassi nr osv?

            G

            Comment


            • #7
              Re: samt coupeteile.de 370€

              Originally posted by gigalo
              tack så mycket ;D

              Men det verkar lite krångligt att beställa från den sidan, har någon här beställt för så man kan lite på grejerna? Måste man fylla i alla dom Typschluessel nr och chassi nr osv?

              G
              Ring å snacka med honom Oliver heter han, annars inga prob. Uppge modell (coupe) ev. årsmodell.

              Vi har haft gruppköp mm. från honom
              Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
              S/y Mascot
              S/y Rebell
              20vT
              Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
              Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

              Comment


              • #8
                Kan intyga att Oliver på coupeteile är riktigt bra att göra med! Svarar snabbt inga brukar kunna skaka fram alla delar Hälsa från oss på Fiat klubben flertalet har beställt från honom!

                EDIT: Går bra att maila till honom också
                Kör tyskt, drömmer om italienskt

                Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                Comment


                • #9
                  huven ska du nog kunna få tag via: www.laga.se
                  sen har vår kära polska vän nått till huven som du hittar här: http://www.autods.net
                  Fiat Coupé Turbo 20VT 1999

                  http://sfk.ibk.se/depa/index.php?sub=viewcar&car_no=186

                  http://sfk.ibk.se/depa/index.php?sub=viewcar&car_no=271

                  Comment

                  Working...
                  X