Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kör snart Fiat igen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by ParkPre
    Men nu verkar det ju som om att det är en 94 lr 95a det gäller. Och då finns det ingen startspärr. Är nyckeln helt silver. Utan nån blå bit. Är det med 99% säkerhet startspärrslöst. Alt kolla om det lyser en CODE-lampa när du startar bilen. Gör det inte det så är det bara gå till vilken nyckelnasare som helst och göra en kopia.


    //PP
    Hehe, jag måste vara full!
    Coupe 20VT Plus Moon grey - Såld :-(
    Alfa Romeo 159 SW 1.9Jtd - Såld :-(
    Alfa Romeo 156 2.0TS - Såld

    Comment


    • #17
      Min är utan startspärr, så det ska nog gå bra.
      Har varit och skruvat bort lite grejer från en "skrotad" Coupe. Inga plåtskador på den, men ägaren säljer den i delar. Fick med mig i princip vad jag behöver samt lite extra skoj prylar jag inte kunde låta bli. Har i vilket fall allt jag behöver för att få bilen komplett, sånär som på luftburken. Men som sagt krävs lite lack på vissa delar också för att få den i toppskick. Verkar utveckla sig till ett helt litet projekt det här.

      Förresten, nån som vet vad man bör ha/kan ha för däck på en fälg som är 9" bred?

      Panda 169

      Comment


      • #18
        9" bred! Big wheels dude Är det 17"?

        EDIT: 245r borde funka
        Last edited by Freddan72; 26 May 2007, 17:55.
        Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
        Min projekttråd - 19T
        Min Youtube kanal
        >>>HK listan - missa inte den!!<<<
        Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

        Comment


        • #19
          16" x 9", bilen de satt på kommer från tyskland, kan det förklara saken kanske?
          I vilket fall som helst så tyckte jag de verkade feta, så jag slog till. Men däcken som sitter på är 215 breda och är utsträckt som tusan över fälgen. Dessutom då helt utan skydd för fälgkanten.

          Panda 169

          Comment


          • #20
            Helt enligt modet ju?
            Bara att anlägga mustasch och trä på dig skinnbrallorna oxå, så är du hemma.

            Argenta 120ie -85
            Alfa 75 3.0V6 -90
            BMW Z4M Coupe -06
            BMW 118dM -10
            Coupe 20VT -98 RIP
            125 Special -72 RIP

            Comment


            • #21
              hehe, jag kan inte skaffa mustasch och jag föredrar kläder med lite extra plats i.
              Skulle ha varit iväg och skruvat på bilen idag... Men kom först hem från nattens bravader nu, så det blir nog inget mekande ikväll/natt.

              Panda 169

              Comment

              Working...
              X