Announcement

Collapse
No announcement yet.

Coupe-Spotting

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Såg en röd Coupe körandes länngst grötviks kustslinga i förrgår tror ja, därefter såg ja den igen på Tylösandsvägen och sen vid Eurostop. Allt i Halmstad. Kan det vara Turbonimitz gamla kanske? =)

    Sen såg ja en gul, som min, dock ej nerlackad, på laholmsvägen igår vid 15 tiden! Hejade fint på föraren, vad ja lyckades se såg de ut som en äldre herre.
    Last edited by Joksi; 31 July 2006, 23:04.
    Audi A3 2.0TFSI Q Sportback
    Coupé Plus 16v 2.0 (såld)

    Mvh
    Joksi

    ¤ Garaget.org

    ¤ Joksi.net

    Comment


    • Vilkens gula 2.0 16V var det jag låg bakom i Vaksala idag onsdag i Uppsala?
      Argenta 120ie -85
      Alfa 75 3.0V6 -90
      BMW Z4M Coupe -06
      BMW 118dM -10
      Coupe 20VT -98 RIP
      125 Special -72 RIP

      Comment


      • Coupeträff på VIABIL. När jag kom inrullande för kopplingsbytet i morse stod redan en blåmetallic med rasad motor och en röd 16vt med liten spoiler med HC-värde på 900...
        Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

        Comment


        • Såg en blåmetallic Coupe igår i Bomhus,Gävle i 16-tiden.Såg snygg ut det lilla jag hann se...

          Kan det vara samma bil som var med i lokala blaskan häromdan tro?
          Nåt reportage om streetracing i Gävle.
          Kan inte finnas så hemskans många Coupe i stan....

          Comment


          • Originally posted by callep
            Såg en blåmetallic Coupe igår i Bomhus,Gävle i 16-tiden.Såg snygg ut det lilla jag hann se...

            Kan det vara samma bil som var med i lokala blaskan häromdan tro?
            Nåt reportage om streetracing i Gävle.
            Kan inte finnas så hemskans många Coupe i stan....
            Jodå, det var nog jag. Enda Coupén i gävle. Och det var jag som var med i tidningen också
            Evocars chip | Uppsala avgasteknik 2.5" m. racekat | Sänkt med HR-fjädrar | Dubbelkonat BMC |

            Comment


            • Originally posted by Psyknallen
              Jodå, det var nog jag. Enda Coupén i gävle. Och det var jag som var med i tidningen också
              Vad skrev de i tidningen? Scanna in artikeln!
              Kör tyskt, drömmer om italienskt

              Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

              Comment


              • Originally posted by 84jr0
                Vad skrev de i tidningen? Scanna in artikeln!
                Det har väckts debatt om illegal streetracing här i stan, och jag är med i en förening som arbetar för att få en laglig sträcka att köra 201/402m. Så då blev det ett litet reportage om oss med bild å allt.

                Reportaget: http://www.gd.se/mallar/utskrift.jsp?article=83649

                Större bilder: http://www.smssidan.se/_admin/gd1.JPG
                http://www.smssidan.se/_admin/gd2.JPG
                Evocars chip | Uppsala avgasteknik 2.5" m. racekat | Sänkt med HR-fjädrar | Dubbelkonat BMC |

                Comment


                • Originally posted by Psyknallen
                  Det har väckts debatt om illegal streetracing här i stan, och jag är med i en förening som arbetar för att få en laglig sträcka att köra 201/402m. Så då blev det ett litet reportage om oss med bild å allt.

                  Reportaget: http://www.gd.se/mallar/utskrift.jsp?article=83649

                  Större bilder: http://www.smssidan.se/_admin/gd1.JPG
                  http://www.smssidan.se/_admin/gd2.JPG
                  Coolt
                  Kör tyskt, drömmer om italienskt

                  Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                  Comment


                  • ...

                    Originally posted by per
                    Vilkens gula 2.0 16V var det jag låg bakom i Vaksala idag onsdag i Uppsala?

                    ...kan ha varit en kille som brukar parkera mittemot statoil/moskèn. Brukar köra förbi där på väg till jobbet!
                    /Giallo Ginestra

                    Comment


                    • var det dig jag såg glennE på hallandsåsen 17.00. södergående riktning. en lila coupe!?
                      Vart tog min nacken vägen!?

                      Comment


                      • Originally posted by Psyknallen
                        Jodå, det var nog jag. Enda Coupén i gävle. Och det var jag som var med i tidningen också

                        Å fan!Då har man sett en kändis med andra ord!
                        ,-)
                        Skulle vara kul att utöka beståndet med en Coupe själv men då krävs garage....och en liten sedelbunt!

                        Nu är jag inte så intresserad av streetracing,åldern you know men hoppas för er skull att det kan ordnas sig med ngt ställe att vara på. Tyvärr är det väl just "svansen" som ställer till det.En liten klick förstör för andra,alltid varit så och går igenhela tiden oavsett var man bor.

                        Ser ju bara här i Valbo vilka stolpskott som far fram som dom vore Kenneth Hansen...förr eller senare smäller det.
                        Trist men sant....

                        Comment


                        • Re: ...

                          Originally posted by plant
                          ...kan ha varit en kille som brukar parkera mittemot statoil/moskèn. Brukar köra förbi där på väg till jobbet!
                          Stämmer nog! Han svängde ut där.
                          Argenta 120ie -85
                          Alfa 75 3.0V6 -90
                          BMW Z4M Coupe -06
                          BMW 118dM -10
                          Coupe 20VT -98 RIP
                          125 Special -72 RIP

                          Comment


                          • skansen/gröna lund

                            blå coupe någon här? lördag den 5e augusti runt 15.00?

                            Comment


                            • Alex, har du åkt vilse idag lördag 5/8? Tror att jag såg dig på E4 strax innan Norrköping du körde söderut runt 17 tiden? UZH börjar reg. nr på måste vara du eller?
                              Kör tyskt, drömmer om italienskt

                              Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                              Comment

                              Working...
                              X