Announcement

Collapse
No announcement yet.

Coupe-Spotting

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • En svart susade förbi min lastbil,E22 mellan Lund o Gårdstånga vid 15 tiden regnr RMXxxx norrgående. 5 min senare en röd mellan Hurva-Gårdstånga södergående regnr STXxxx.
    Last edited by knuda; 25 April 2007, 05:16.
    DTA E48Exp sprut,BMC filter,större IC,T3/T04E snurra,3"rostfritt m racekat,Walbro 255Hp pump.

    Comment


    • Såg en silver med TBTxxx från malmö på E22:an som svängde av mot E4:an. kan det vara någon här ifrån?
      Fiat Punto GT -95
      OZ Racing | EBC Greenstuff | Sparco carpets |

      Comment


      • Re: vad kör jag

        Originally posted by christiernin
        främst fiat coupe 16vt silvermetallic sen toyota supra och ibland mazda 626 gt
        ...och du bor vart i U-a...?
        /Giallo Ginestra

        Comment


        • Originally posted by knuda
          En svart susade förbi min lastbil,E22 mellan Lund o Gårdstånga vid 15 tiden regnr RMXxxx norrgående. 5 min senare en röd mellan Hurva-Gårdstånga södergående regnr STXxxx.
          det måste varit jag =0) i rmx
          http://www.garaget.org/?car=34508

          Comment


          • uppsala

            de stämmer bra de

            Comment


            • Originally posted by 84jr0
              Nu såg jag dig Fuel i höjd med Järva krog idag kl 9.20 typ... xxx 411 med framskylten så fin i framrutan
              inte xxx 114 då? =D
              Jo det var nog jag, om det var norrut jag var på väg men du åkte inte coupe antar jag? =D
              3" DP, 100 cellers kat, FMIC, X-rör á la scaravelli, DV006, 0.64 Stage 3 T3/T04E trim 50 360 graders axiallager, bearbetad topp

              Comment


              • Originally posted by Fuel
                inte xxx 114 då? =D
                Jo det var nog jag, om det var norrut jag var på väg men du åkte inte coupe antar jag? =D
                Jag kan ha blandat ihop det men vet mycket väl hur din coupe ser ut. Nej jag åkte inte coupe då, får inte ha snabb bil i tjänst :P
                Kör tyskt, drömmer om italienskt

                Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                Comment


                • Re: uppsala

                  Originally posted by christiernin
                  de stämmer bra de
                  ...eh..alltså vart i Uppsala bor du.....?
                  /Giallo Ginestra

                  Comment


                  • Originally posted by 84jr0
                    Jag kan ha blandat ihop det men vet mycket väl hur din coupe ser ut. Nej jag åkte inte coupe då, får inte ha snabb bil i tjänst :P
                    Varför inte? tidseffektivt :-)
                    3" DP, 100 cellers kat, FMIC, X-rör á la scaravelli, DV006, 0.64 Stage 3 T3/T04E trim 50 360 graders axiallager, bearbetad topp

                    Comment


                    • Originally posted by Fuel
                      Varför inte? tidseffektivt :-)
                      Risk att man blir utan körkort och jobb
                      Kör tyskt, drömmer om italienskt

                      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                      Comment


                      • Blå Coupe i rondellen vid Bomhus C i 17-tiden.
                        Ger mig attan att det var samma jag såg häromkring förra året.
                        Folk får börja köpa fler så man får lite olika att glo på!!

                        ;-)

                        Comment


                        • Röd coupe strax söder om Kungsbacka E6 söderut vid halv sju tiden
                          With great power comes the bitches
                          Porsche 911, 996 -99 Sweet sweet music
                          Fiat Coupé 20VT - Såld o saknad...
                          Fiat Coupé 16V -95 såld o saknad

                          Comment


                          • Ett 20 tal coupéer idag på E18... någon härifrån?

                            Några såg krockade ut
                            Kör tyskt, drömmer om italienskt

                            Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                            Comment


                            • Originally posted by 84jr0
                              Ett 20 tal coupéer idag på E18... någon härifrån?

                              Några såg krockade ut
                              Jag fick en röd 20VT på film som körde på tok för fort framför mig ner i s. länken. Men det kan väl knappast ha varit någon härifrån? Eller hur Almir?

                              Har för övrigt ca 428 bilder ifrån träffen idag. Men pressfotografen måste rensa ut en hel del av dem..
                              http://sfk.ibk.se/depa/index.php?sub=viewcar&car_no=304
                              http://www.garaget.org/?car=38250

                              Comment


                              • Originally posted by Aloha
                                Jag fick en röd 20VT på film som körde på tok för fort framför mig ner i s. länken. Men det kan väl knappast ha varit någon härifrån? Eller hur Almir?

                                Har för övrigt ca 428 bilder ifrån träffen idag. Men pressfotografen måste rensa ut en hel del av dem..
                                Kan absolut inte ha varit jag eftersom min bil stod hemma i garaget vid den tiden

                                Lät den bra den som körde framför dig?
                                Kör tyskt, drömmer om italienskt

                                Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                                Comment

                                Working...
                                X