Announcement

Collapse
No announcement yet.

Coupe-Spotting

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by smOOth
    Såg också en röd Fiat Coupe i göteborg idag, för en liten stund sen närmare bestämt. ANJ135 tror jag det stod på plåten så det var inte turbonimitz. Såg ut att vara en LE faktiskt. Kände direkt igen de fyra ljusen i fronten långt bak i backspegeln
    Har mött en röd cuppe i gbg några gånger hmm, den va bara nerlackad vi får luska i vem de e som kör runt
    With great power comes the bitches
    Porsche 911, 996 -99 Sweet sweet music
    Fiat Coupé 20VT - Såld o saknad...
    Fiat Coupé 16V -95 såld o saknad

    Comment


    • Originally posted by smOOth
      Såg också en röd Fiat Coupe i göteborg idag, för en liten stund sen närmare bestämt. ANJ135 tror jag det stod på plåten så det var inte turbonimitz. Såg ut att vara en LE faktiskt. Kände direkt igen de fyra ljusen i fronten långt bak i backspegeln
      Enligt registret är ANJ135 en Suzuki GS 750 så det stämmer nog inte
      Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
      Min projekttråd - 19T
      Min Youtube kanal
      >>>HK listan - missa inte den!!<<<
      Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

      Comment


      • ANJ13 nånting stod det tror jag, osäker på sista siffran men jag tänkte att om personen läser detta fattar han att det är han ändå :P
        Fiat Coupe 20V Turbo - 1998 - min ägo sedan juli 2005
        Chevrolet Colorado 3.5 4WD pickup truck - 2005 - vinterbilen!

        Comment


        • Aloha vid korset Ekvägen/Bergslagsvägen igår efter fotbollen.


          //PP
          Porsche 996 C2 -00
          Volvo V60 D3 -12

          Comment


          • Originally posted by TurboNimitz
            Annan grill??
            Silver (aluminium) med avlånga hål/perforering.
            Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

            Comment


            • Originally posted by TurboB
              SFK och gul är jag. Essingeleden? Blev omkörd? Av mig? Det är det enda stället i hela Sverige där jag aldrig raskar på. Hade du parkerat?

              Såg en röd Coupe utanför Göteborg idag på eftermiddagen. Annan grill. Nån här?

              Var förbi smOOth och hämtade lite prylar. Fiiiin bil. Lite avis...
              Jag stod still i vänsterfilen, du körde kanske 30-40 km/h, det var rejäla köer.
              Fiatlös

              ___________________

              Uno Turbo, Marea Weekend, Punto GT x 2

              Comment


              • Originally posted by ParkPre
                Aloha vid korset Ekvägen/Bergslagsvägen igår efter fotbollen.


                //PP
                Hihi, det stämmer. Ekvägen vet jag inte vilken det är, men Bergslagsvägen åkte jag en bit på. Var du där i din coupé? Såg dig iaf inte..
                http://sfk.ibk.se/depa/index.php?sub=viewcar&car_no=304
                http://www.garaget.org/?car=38250

                Comment


                • Nahrå. Åkte med ett gäng polare i en renault ^^

                  PS: Ekvägen = 30 sträckan vid OK/Q8 tankomaten


                  //PP
                  Porsche 996 C2 -00
                  Volvo V60 D3 -12

                  Comment


                  • Har Kristofer ifrån Nynäshamn hittat till det här forumet än tro? Tjusig plus du har skaffat dig iaf. Kul med en till coupé till Stockholmstrakten.

                    Bilen sågs idag ca 15:20 på Lännaparkeringen.
                    Attached Files
                    Last edited by Aloha; 11 June 2007, 22:31.
                    http://sfk.ibk.se/depa/index.php?sub=viewcar&car_no=304
                    http://www.garaget.org/?car=38250

                    Comment


                    • Svart Coupé vid jet macken vid mölndal igår Tutade o personen hajjade till såg ut som en LE?
                      With great power comes the bitches
                      Porsche 911, 996 -99 Sweet sweet music
                      Fiat Coupé 20VT - Såld o saknad...
                      Fiat Coupé 16V -95 såld o saknad

                      Comment


                      • Tjenare!!.. klart jag tittar till här! Jo, riktigt kul att hitta en
                        Coupé kompis som parkerar så snyggt! .. sen är det en LE
                        Fast med svarta stolar istället för röda och en plus grill, får väl montera orginal nu när man luras så här...

                        Hoppas man dyker på dig nån mer gång!
                        Snygg plus själv förresten!
                        Attached Files

                        Comment


                        • Originally posted by Krille A
                          Tjenare!!.. klart jag tittar till här! Jo, riktigt kul att hitta en
                          Coupé kompis som parkerar så snyggt! .. sen är det en LE
                          Fast med svarta stolar istället för röda och en plus grill, får väl montera orginal nu när man luras så här...

                          Hoppas man dyker på dig nån mer gång!
                          Snygg plus själv förresten!
                          Aha där ser man. Jag tycker iof bättre om den svarta inredningen. Men om det är plusstolar du har och du planerar att göra dig av med de så ställer jag gärna upp och tar hand om de gamla stolarna.
                          Min bil är varken en plus eller LE, men den är fin ändå (tycker jag).
                          http://sfk.ibk.se/depa/index.php?sub=viewcar&car_no=304
                          http://www.garaget.org/?car=38250

                          Comment


                          • Originally posted by TurboNimitz
                            Svart Coupé vid jet macken vid mölndal igår Tutade o personen hajjade till såg ut som en LE?
                            Hehe, trodde väl att jag skulle hitta något här! Jag och sambon hade varit och handlat på Maxi när vi (ok, mest jag) såg en snygg barchetta stå och tanka. Just när jag gluttat färdigt fick jag i ögonvrån se en röd Coupé som stod uppbackad i en liten nedförsbacke och såg extra hungrig ut.

                            Tyvärr var det alltså ingen LE utan bara en black inc. -97 du såg. Och inte kunde jag gasa något just där med trunken full av matkassar och riktigt kass väg. Känner du barchettan?
                            Renault Laguna II 1,9 dci kombi -02
                            Fiat Marea Weekend 1,6 -97

                            Comment


                            • Silverfärgad coupé på nynäsvägen 22:30 ungefär. Jag körde upp jämnsides och gav tummen upp. Föraren såg förvänad ut men gasade sedan om mig med ett stort smile. Jag som hade bråttom hem körde senare om och vinkade, senare skiljdes våra vägar åt när du svängde av mot jordbro.
                              Själv så kom jag farandes i min bravo.

                              TBTxxx tror jag att du hette.
                              http://sfk.ibk.se/depa/index.php?sub=viewcar&car_no=304
                              http://www.garaget.org/?car=38250

                              Comment


                              • Gul QP norr om Surte

                                På E45 norr om Surte söderut 17-tiden idag. Gul med rejäl vinge, sänkt och grymt ljud. Du körde om mig på insidan och körde sen alldeles för fort i rusningstrafiken för mig som är beroende av körkortet. Stor text överst i framrutan. Jag körde Bella Rossa.
                                il giallino
                                Coupé 20V 1998 saknad efter trogen tjänst

                                bella rossa
                                Coupé 20VT LE nr1516 1999

                                white pearl
                                Mini Cooper D 2007

                                Comment

                                Working...
                                X