Announcement

Collapse
No announcement yet.

Coupe-Spotting

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • det var nog smooth =) har hört att han har scoop nu


    edit: Har till och med bild på det..



    www.garaget.org/Lx3me

    Comment


    • snyggt som fan iaf =)
      Attached Files
      www.garaget.org/Lx3me

      Comment


      • Originally posted by TurboB
        Vid 14 passerade jag Borås ungefär. Mötte en gul Coupe med scoop i huven strax utanför Gbg på väg 40. Jag var på väg till GIK och hämta rördelar till grenrörsbygget och mitt nya turboaggregat till UNOn.
        de va jag de, på väg till jobbet
        Fiat Coupe 20V Turbo - 1998 - min ägo sedan juli 2005
        Chevrolet Colorado 3.5 4WD pickup truck - 2005 - vinterbilen!

        Comment


        • Just det, den här fräscha coupén stod parkerad på WM-datas parkering i Nacka strand igår.

          Svensksåld 20VT ifrån -00.

          Sorry om bilden är lite för stor!
          Attached Files
          http://sfk.ibk.se/depa/index.php?sub=viewcar&car_no=304
          http://www.garaget.org/?car=38250

          Comment


          • Coupe i Gävle.

            Vadan skådar mitt norra öga?(eller om det var det vänstra?
            Hittade denna på parkeringen hemma här i Bomhus.
            Har beståndet i Gävle utökats,eller är det en besökande Coupe tro?
            Inte vet då jag!;-)
            Attached Files

            Comment


            • Svart coupe mellan halmstad o tylösand vi 20 tiden fredagen den 13:de KAK va bokstäveran på regplåten tror jag...

              Edit: Sett en gul coupe köra runt massvis i Halmstad oxå..
              Vart tog min nacken vägen!?

              Comment


              • såg en fiat coupe i skellefteå vid öb idag kring 4,5 tiden med liten reggplåt liknade Aloha coupe såg mycket fin ut
                Fiat coupe 16VT

                Comment


                • Originally posted by bergmark
                  såg en fiat coupe i skellefteå vid öb idag kring 4,5 tiden med liten reggplåt liknade Aloha coupe såg mycket fin ut
                  Du kanske såg själva Aloha... han är ju uppe i Norrland och gillar att dras till stora parkeringar som Ikea och ÖB :P
                  Kör tyskt, drömmer om italienskt

                  Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                  Comment


                  • Originally posted by 84jr0
                    Du kanske såg själva Aloha... han är ju uppe i Norrland och gillar att dras till stora parkeringar som Ikea och ÖB :P
                    okej då var det han :P lät gött med dumpen också
                    Fiat coupe 16VT

                    Comment


                    • Röd LE hos Dahlgrens i Uppsala

                      Står en röd LE hos Dahlgrens i Uppsala. Ingen framvagn och motor. Nån som haft en liten incident kanske?
                      Har: Uno Turbo Mk1 -87 | Punto GT -95 | Panda -17
                      Har haft: Doblo Cargo Corto SX 1.3 MJ -11 | Coupe 20VT Plus -00 | Abarth Punto EVO -11 | Stilo 1.8 Multiwagon -05 | 126 Berlina -76 | Coupe 20VT LE -99 | Punto GT -95 | Coupe 20VT -99 | Uno Turbo Mk2 -90 | Lancia Dedra Integrale -94 | Strada TD70 -00 | Tipo 2.0 16V Mk2 -94 | Uno Turbo Mk1 -88 | Panda 1000 CL -87

                      Comment


                      • Re: Röd LE hos Dahlgrens i Uppsala

                        Originally posted by Ante
                        Står en röd LE hos Dahlgrens i Uppsala. Ingen framvagn och motor. Nån som haft en liten incident kanske?
                        Såg den idag när ja var där.
                        Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
                        S/y Mascot
                        S/y Rebell
                        20vT
                        Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
                        Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

                        Comment


                        • Semester

                          Är uppe i mina hemtrakter och tror jag såg en Coupe' utanför Sandviken. Träffade en ung ägare till en 16V-95 i Kungsgården också.
                          Edit: Skickade från mobilen men kameran i den är trasig!
                          Last edited by Erajack; 20 July 2007, 06:49.
                          Nissan 350Z -04 (Sommar bil) Inte på!
                          Coupé 20VT -99 LE Nr:1501 (Tillbaka som aldrig förr!) Äntligen PÅ verkstad! Till salu.
                          Polo -96 (Vinterbil) Inte på! Ska besiktas.
                          Folka Vento VR6 -93 såld!
                          Capri 3.0 T -73 Saknad sedan länge!!

                          Comment


                          • Originally posted by bergmark
                            såg en fiat coupe i skellefteå vid öb idag kring 4,5 tiden med liten reggplåt liknade Aloha coupe såg mycket fin ut
                            Stämmer bra det. Köpte på mig lite proviant samt promenixa ner till bageriet som ligger där.
                            Men nu är jag tillbaka i Stockholm igen.

                            Bilen blir snabbt skitig där uppe... jag fick tvätta den ofta! hehe
                            http://sfk.ibk.se/depa/index.php?sub=viewcar&car_no=304
                            http://www.garaget.org/?car=38250

                            Comment


                            • Gul 16V vid Italienska Bil i Uppsala, ej turbo och original 16V fälgar..

                              Comment


                              • Såg denna i Laholm. Mitten av juli nån gång. Någon som känns vid?
                                Attached Files
                                Fiat Coupe 20vt sjukt gul!

                                Comment

                                Working...
                                X