Announcement

Collapse
No announcement yet.

Coupe-Spotting

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Putt
    En röd med Abarth-sköldar parkerad nära Medborgarplatsen Sthlm, igår kväll runt 00:00. Nån härifrån?
    :-) Yep
    3" DP, 100 cellers kat, FMIC, X-rör á la scaravelli, DV006, 0.64 Stage 3 T3/T04E trim 50 360 graders axiallager, bearbetad topp

    Comment


    • Originally posted by FloRic
      Såg en mörkgrå Coupe idag !
      Satt på bussen i nedre hällby (eskilstuna) och du körde förbi. Såg ut som en N/A modell, men han inte se riktigt.
      Första coupen jag sett i år ! tack för den, vem du nu var

      Är i eskilstuna ibland med min käraste. Vid Fröslunda bor damen min. dock va de inte min du såg då jag hyffsat nyligen införskaffat mig min bäjb!! portofinoblå heter nog färgen på den, en 16VT

      Comment


      • Såg en silver färgad coupé på E4:an strax söder om märsta vid 10,10 fick en liten tår i ögat liftade med en röd/gul last bil.

        Comment


        • [Blev omkörd av en mörkblå coupé i dag på E 4:an i höjd med Rrserberg södrt ut vid 12,35 någon här ifrån.

          Comment


          • 2 x gul coupe

            En gul coupe mötte en annan gul coupe... Vid Upplands-Väsby-rondellen vid E4:n sön 18/9 vid ca14-tiden. Någon härifrån?

            Comment


            • 84:ans Coupé stod i Midsommarkransen tidigare ikväll... inne på restaurangen och åt kanske?
              Fiatlös

              ___________________

              Uno Turbo, Marea Weekend, Punto GT x 2

              Comment


              • Originally posted by Putt
                84:ans Coupé stod i Midsommarkransen tidigare ikväll... inne på restaurangen och åt kanske?
                Japp så var det! Kan rekomendera restaurangen, otroligt gott var det
                Kör tyskt, drömmer om italienskt

                Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                Comment


                • 3 Vänner?
                  Jag ÄR ett Fiat Fan.. Vem Fan E Du?

                  Mina Bilar.. Past & Present!

                  Har: Fiat X1/9 Turbo i.e Gran Finale - Avställd!! -
                  Fiat Abarth Ritmo 130 TC Cabrio - Avställd! - Toyota Celica GTS Convertible - Avställd! - Volvo C70 T5 - Full Fart!

                  Comment


                  • Originally posted by Fiat Abarth
                    3 Vänner?
                    3 Vänner har god mat men Nygammalt hade faktiskt godare mat dock har 3 Vänner godare öl. Svårt det där!

                    När min coupe sågs så var jag på Nygammalt.
                    Kör tyskt, drömmer om italienskt

                    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                    Comment


                    • Jordbro

                      Har spanat in en silverfärgad coupé som brukar stå parkerad på parkeringsplatsen vid Jordbro station. Man ser den från tåget.

                      Nån här som vill ge sig tillkänna?
                      http://sfk.ibk.se/depa/index.php?sub=viewcar&car_no=304
                      http://www.garaget.org/?car=38250

                      Comment


                      • Jordbro? Bott där ute, inte igen . Alfa räv som köpt Coupe nydligen. Snurrar mest ute i Nacka numera

                        Comment


                        • Rask, hur kör du egentligen..?
                          Bra att du får lite säkrare väghållning nu med Bilsteindämparna!
                          Argenta 120ie -85
                          Alfa 75 3.0V6 -90
                          BMW Z4M Coupe -06
                          BMW 118dM -10
                          Coupe 20VT -98 RIP
                          125 Special -72 RIP

                          Comment


                          • Någon här som äger en gul 16Vt och tydligen jobbar på Nordby?
                            Turbo é livet

                            Torx måste vara djävulens påfund...

                            Comment


                            • Har sett en Coupe i trafik sen första maj typ.. men igår såg jag en när jag klev ut från centralstationen Stockholm, en silver 20 VT med kvinnlig förare, det hoppade in 4 pers i den, tyvärr hade den en stor bula på taket och på bakluckan men den brummade fint!

                              När jag stod och väntade så passade jag på och notera de som passerade bilen, intressant att en så pass gammal bil/design kan dra sådana blickar ännu, var och varannan vände sig om och tittade på den. Helt klart är att de sticker ut och kommer så att göra

                              /H

                              Comment


                              • Sant Henrik, blir fortfarande förvånad själv hur folk glor. Man tycker folk borde sett Coupeer några ggr nu men icke.
                                Argenta 120ie -85
                                Alfa 75 3.0V6 -90
                                BMW Z4M Coupe -06
                                BMW 118dM -10
                                Coupe 20VT -98 RIP
                                125 Special -72 RIP

                                Comment

                                Working...
                                X