Announcement

Collapse
No announcement yet.

Coupe-Spotting

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by per
    Hade den Zenderkjolar + front? Då måste det varit samma..?
    Är osäker, såg den endast bakifrån och på lite håll. Den hade dock en liten vinge.
    Evocars chip | Uppsala avgasteknik 2.5" m. racekat | Sänkt med HR-fjädrar | Dubbelkonat BMC |

    Comment


    • #92
      Originally posted by Riffen
      jag vet faktiskt inte :S var på andra sidan vägen, så skymtade den bara..!
      fast så många gula kanske inte var ute den tiden idag?
      Uteslutningsmetoden? :P
      Jo det var nog jag, bor i krokarna. Snacka de med 84rj0 på Skokloster. Har skaffat ny inloggning på siten och kan posta igen.

      //TurboB
      Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

      Comment


      • #93
        Originally posted by TurboB
        Jo det var nog jag, bor i krokarna. Snacka de med 84rj0 på Skokloster. Har skaffat ny inloggning på siten och kan posta igen.

        //TurboB
        Där har vi dig, välkommen till SFK en gång till Ser din bil rätt ofta i krokarna dock inte dig!
        Kör tyskt, drömmer om italienskt

        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

        Comment


        • #94
          Qp

          Såg en farlig speed blue me landningbana på rumpan - solnavägen - råsunda stadium 1650.
          Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
          S/y Mascot
          S/y Rebell
          20vT
          Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
          Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

          Comment


          • #95
            Originally posted by TurboB
            Jo det var nog jag, bor i krokarna. Snacka de med 84rj0 på Skokloster. Har skaffat ny inloggning på siten och kan posta igen.

            //TurboB
            fan va nice att ha en till coupe i krokarna
            BILEN!!!
            http://sfk.ibk.se/depa/index.php?sub=viewcar&car_no=226

            Comment


            • #96
              Gul 16VT vid Everfresh Helsingborg runt 9 i morse.
              Hocke?
              DTA E48Exp sprut,BMC filter,större IC,T3/T04E snurra,3"rostfritt m racekat,Walbro 255Hp pump.

              Comment


              • #97
                Röd coupe med grå grill tror jag det var på E20 söderut på väg från Eskilstuna igår eftermiddag?
                Kör tyskt, drömmer om italienskt

                Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                Comment


                • #98
                  Såg en grön coupe i frdags i sisjön vid 16:30 tiden

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by knuda
                    Gul 16VT vid Everfresh Helsingborg runt 9 i morse.
                    Hocke?
                    Jepp det var jag. Jag jobbade då. Synd att jag missade dig.
                    yellow 16VT -96 evo-chip -smälld
                    saab 9-5 2,3t -04
                    Pontiac Firebird 67-77 drömmer

                    Comment


                    • Du hade nog inte sett mig ändå,var inne o lastade till Visby.
                      DTA E48Exp sprut,BMC filter,större IC,T3/T04E snurra,3"rostfritt m racekat,Walbro 255Hp pump.

                      Comment


                      • Gul coupe i höjd med Varberg Norra infart på E6:an såg väl polerad ut
                        With great power comes the bitches
                        Porsche 911, 996 -99 Sweet sweet music
                        Fiat Coupé 20VT - Såld o saknad...
                        Fiat Coupé 16V -95 såld o saknad

                        Comment


                        • gul coupe med reg nr som börjar på "wmt" vid bilbesiktning vallentuna idag, någon här, kan tilläggas att det var en tjej som körde, 20VT modellen orig. 16" fälgar.
                          Någon här som skickat ut frun alt. kör själv?
                          Fiat Punto GT - Turbo for fun

                          Comment


                          • Originally posted by TurboNimitz
                            Gul coupe i höjd med Varberg Norra infart på E6:an såg väl polerad ut
                            Vid vilken tid Turbo??

                            Körde förbi Varberg igår när jag var på väg till Björn för att chipa bilen.
                            yellow 16VT -96 evo-chip -smälld
                            saab 9-5 2,3t -04
                            Pontiac Firebird 67-77 drömmer

                            Comment


                            • Blå coupe vid norr mälarstrand 12:35 idag fredag den 7 juli ......nån härifrån ?

                              Comment


                              • Blå Coupe som passerade mej Fredag Eftermiddag vid 17.30 tiden. Körde in mot Eskilsminne....Hbg
                                Fiat Coupé 2.0 T 20 VT -98

                                Comment

                                Working...
                                X