Announcement

Collapse
No announcement yet.

Coupe-Spotting

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Mr Moose
    Blå coupe vid norr mälarstrand 12:35 idag fredag den 7 juli ......nån härifrån ?
    De va mitt fel... hämta en medlem från Norge som inte hitta så bra på stan
    Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
    S/y Mascot
    S/y Rebell
    20vT
    Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
    Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

    Comment


    • Originally posted by pazzo
      De va mitt fel... hämta en medlem från Norge som inte hitta så bra på stan
      Heheh det förklarar de hela, blev lite nojjig först iom att min coupe ser exakt likadan ut, trodde nån snott den först heheh .. :=)

      Comment


      • Såg en svart 20vt i Jönköping igår. Års mod 97-98 tror jag. Ägs av en susann i malmö. Men det riktigt knepiga är att det satt vinterdäck på!! Fast det är klart, man vet ju aldrig så här års.
        Fiat Coupe 20vt sjukt gul!

        Comment


        • Har läst nån gång att asfalten kan bli hal som såpa när den träffar en Fia i värmen
          Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
          S/y Mascot
          S/y Rebell
          20vT
          Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
          Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

          Comment


          • 20vt Silver Plus

            Vid parkeringen utanför Gröna lund idag. Åkte precis när jag kom. Helleman? Viksson? Någon?

            //PP
            Porsche 996 C2 -00
            Volvo V60 D3 -12

            Comment


            • Grönalund

              Det var inte jag iallafall ParkPre.

              :-)
              Click here to visit Raceitaly
              ______________
              Fiat Coupe 20VT Plus -99
              Alfa Romeo 156 SW 2.0TS -01 SP3
              Chrysler Grand Voyager 3,3l V6
              Acura Legend 3,2l V6 -91
              SAAB 9000 CSE 2,3T steg2 -98 --SÅLD

              "Tappar man ett verktyg kommer det alltid att landa i en balja med spillolja, även om den står flera meter bort."
              Murphy´s law.

              Comment


              • en svart

                fiat coupe såg jag på karlsrogatan i torshälla igår:P bling bling bil
                dock så hadde den vinge men men:P

                Comment


                • Re: 20vt Silver Plus

                  Originally posted by ParkPre
                  Vid parkeringen utanför Gröna lund idag. Åkte precis när jag kom. Helleman? Viksson? Någon?

                  //PP
                  Inte jag heller, min stod på verkstan i Nyköping för byte av hjullager. Hoppas att dom inte tog en provtur till Grönan...
                  Coupe 20VT Plus Moon grey - Såld :-(
                  Alfa Romeo 159 SW 1.9Jtd - Såld :-(
                  Alfa Romeo 156 2.0TS - Såld

                  Comment


                  • Originally posted by Xerxes
                    Såg en grön coupe i frdags i sisjön vid 16:30 tiden
                    Jag är skyldig, fräsch coupé föresten (såg det ut som)!
                    Mer turbo åt folket

                    Comment


                    • gröna lund

                      de va jag .tog en provtur till sthlm oc sl'ngde lite grodor på grönan.
                      SIP, Pro Alloy FMIC, HELIX CLUTCH, FERRITA 3" 100CELL RC, GT28RS, APEXI, TURBOSMART EBOOST2, BILSTEIN B6, BREMBO GOLD

                      Comment


                      • ville bara tillägga, att den rosa Coupèn i Södertälje körs utav en tjej , jag bor nämligen Här i S-tälje. ser den Dagligen, jag personligen tycker färgen ser för djävlig ut(stackars bil).
                        NOI SIAMO QUELLI

                        Comment


                        • Originally posted by L`italiano vero
                          ville bara tillägga, att den rosa Coupèn i Södertälje körs utav en tjej , jag bor nämligen Här i S-tälje. ser den Dagligen, jag personligen tycker färgen ser för djävlig ut(stackars bil).
                          ingen hemlighet

                          La bella donna:http://www.garaget.org/?car=22976
                          Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
                          S/y Mascot
                          S/y Rebell
                          20vT
                          Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
                          Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

                          Comment


                          • Re: en svart

                            Originally posted by Blinkblink
                            fiat coupe såg jag på karlsrogatan i torshälla igår:P bling bling bil
                            dock så hadde den vinge men men:P
                            Du såg nog min bil. Jag har precis monterat vingen....
                            Smaken är som baken....

                            Comment


                            • Re: Re: en svart

                              Originally posted by hjh175
                              Du såg nog min bil. Jag har precis monterat vingen....
                              Smaken är som baken....
                              Sant smaken är som baken

                              Nu när det finns 2 så måste jag puttsa ennumera o fixxa huv snabbt som bara den

                              Härligt 2 Couper i Torshälla får även välkommna dig in i gänget här på sfk.

                              Last edited by Blinkblink; 21 July 2006, 09:32.

                              Comment


                              • BAUHAUS NORSBORG

                                Såg en silver Svensksåld 20VT av senare årsmodell med startknapp á la Plus och med 4 bröstvårtor på motorhuven.


                                Igår lördag 22/7 utanför Bauhaus i Norsborg, Stockholm.

                                Någon som känner sig träffad. Reg nr började på RGF.
                                Click here to visit Raceitaly
                                ______________
                                Fiat Coupe 20VT Plus -99
                                Alfa Romeo 156 SW 2.0TS -01 SP3
                                Chrysler Grand Voyager 3,3l V6
                                Acura Legend 3,2l V6 -91
                                SAAB 9000 CSE 2,3T steg2 -98 --SÅLD

                                "Tappar man ett verktyg kommer det alltid att landa i en balja med spillolja, även om den står flera meter bort."
                                Murphy´s law.

                                Comment

                                Working...
                                X