Packningar på min är kass, hoppas det är bara dem, börjar ryka blått efter några min på tomgång.
Ska jag byta till GT2560R (GT28R) så ser det ut att skena iväg mot 10-15kkr. Funderar på att lämmna in min gamla och få det renoverad istället. Någon som vet om den går att uppgradera med något kul?
Har för mig man kan uppgradera till 360 lager, ingen aning vad det gör iofs...hjälp!![Smilie](https://sfk.ibk.se/forum/core/images/smilies/smile.gif)
Antar att min fråga är vad kan man göra med orginal turbon får att få lite mer effekt, och något mer stryktåligare, sistnämnda är nog mer viktigt för min del.
Läste någonstans att orginal turbon inte tycker om större avgas då den vill ha kvar något mottryck, nu vill jag inte få den renoverad och sedan att den nya bara håller några år för att jag har kat bak 3" (ska bytas mot turbo bak, någongång framöver).
Ska jag byta till GT2560R (GT28R) så ser det ut att skena iväg mot 10-15kkr. Funderar på att lämmna in min gamla och få det renoverad istället. Någon som vet om den går att uppgradera med något kul?
Har för mig man kan uppgradera till 360 lager, ingen aning vad det gör iofs...hjälp!
![Smilie](https://sfk.ibk.se/forum/core/images/smilies/smile.gif)
Antar att min fråga är vad kan man göra med orginal turbon får att få lite mer effekt, och något mer stryktåligare, sistnämnda är nog mer viktigt för min del.
Läste någonstans att orginal turbon inte tycker om större avgas då den vill ha kvar något mottryck, nu vill jag inte få den renoverad och sedan att den nya bara håller några år för att jag har kat bak 3" (ska bytas mot turbo bak, någongång framöver).
Comment