Jag vill lägga mellan 30k-70k på en Coupe och vill inte mer än byta däck bromsar o andra slitdelar de första 2 åren.
Vill inte ha mer utgifter än jag hade haft på en golf eller en V40 som är lika begagnad.
Det är kanske orimligt att önska sig detta men tror ni att det är möjligt???
Jag är inte dum, förstår givetvis att man har den orörutsedda faktorn, denna är givetvis kalkylerad.
Det som stör mig annars är försäkringen, att den drar en del soppa e lugnt bara man kan komma ner till 0,8-0,9 när man tar det lugnt.
Vad tror ni???
Vill inte ha mer utgifter än jag hade haft på en golf eller en V40 som är lika begagnad.
Det är kanske orimligt att önska sig detta men tror ni att det är möjligt???
Jag är inte dum, förstår givetvis att man har den orörutsedda faktorn, denna är givetvis kalkylerad.
Det som stör mig annars är försäkringen, att den drar en del soppa e lugnt bara man kan komma ner till 0,8-0,9 när man tar det lugnt.
Vad tror ni???

Mitt råd är att lägga ut åtminstonde 60 000:- då du kan få en 20vT för den summan. För 70 000:- får du förmodligen en riktigt fin 20vT 97 - 98 årsmodell.
). Vill man ha låg bensinförbrukning så är kanske en 1.8 16v mer åt rätt håll i så fall.. :P
Comment