Announcement

Collapse
No announcement yet.

Det var det...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Det var det...

    Kom ner till bilen idag och såg att det låg glassplitter på högersidan. Ser då att hela passagerarsidans glasruta har blivit inslagen och steron, GPS:en, lite cd-skivor och blandade papper och mobilladdare har tagits från handskfacket.

    ... Så jävla kul....

  • #2
    Re: Det var det...

    Originally posted by Flammie
    Kom ner till bilen idag och såg att det låg glassplitter på högersidan. Ser då att hela passagerarsidans glasruta har blivit inslagen och steron, GPS:en, lite cd-skivor och blandade papper och mobilladdare har tagits från handskfacket.

    ... Så jävla kul....
    Fy faan. Stackars dig.
    Click here to visit Raceitaly
    ______________
    Fiat Coupe 20VT Plus -99
    Alfa Romeo 156 SW 2.0TS -01 SP3
    Chrysler Grand Voyager 3,3l V6
    Acura Legend 3,2l V6 -91
    SAAB 9000 CSE 2,3T steg2 -98 --SÅLD

    "Tappar man ett verktyg kommer det alltid att landa i en balja med spillolja, även om den står flera meter bort."
    Murphy´s law.

    Comment


    • #3
      Usch.. Larm?
      Argenta 120ie -85
      Alfa 75 3.0V6 -90
      BMW Z4M Coupe -06
      BMW 118dM -10
      Coupe 20VT -98 RIP
      125 Special -72 RIP

      Comment


      • #4
        grrrrr, idioter....ska köra över dom åt dig om jag ser dom.
        With great power comes the bitches
        Porsche 911, 996 -99 Sweet sweet music
        Fiat Coupé 20VT - Såld o saknad...
        Fiat Coupé 16V -95 såld o saknad

        Comment


        • #5
          Illa som fan! Javla pundare!
          Kör tyskt, drömmer om italienskt

          Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

          Comment


          • #6
            Lider med dig! Problemet är att idioterna som ligger bakom det aldrig åker fast.

            Vet hur det känns, någon idiot repade min Coupé längs hela sidan förra helgen.
            Fiat Coupé 20v turbo -98

            Comment


            • #7
              Originally posted by SKFF
              Lider med dig! Problemet är att idioterna som ligger bakom det aldrig åker fast.

              Vet hur det känns, någon idiot repade min Coupé längs hela sidan förra helgen.

              Även om de åker fast har de inga pengar att betala skadan... systemet suger i Sverige, man ska betala och se glad ut.

              Slå in pannbenet på tjuven så lär han sig... ursäkta men jag blir upprörd när någon ger sig på annans egendom!
              Kör tyskt, drömmer om italienskt

              Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

              Comment


              • #8
                Usch, ja jävlar vad trött man blir på folk alltså. riktigt illa det där. Jag vet hur det känns, jag blev bara helt matt när det hände här.
                Fiat Punto GT - Turbo for fun

                Comment


                • #9
                  Originally posted by per
                  Usch.. Larm?
                  Nope... Imobilizer men inget larm... Dom hade tydligen tagit fler bilar i samma veva i det garaget sa CarPark när jag ringde dom idag. Så det verkar vara en organiserad stöt...

                  Comment


                  • #10
                    stackare!

                    jag vet precis hur det känns och det gör så jävla ont samt att
                    man blir så irriterad på idioter som inte kan acceptera andras
                    saker.. och ha respekt för dessa oxå.

                    hoppas att allt ordnar sig för dig

                    Comment


                    • #11
                      ...

                      ...som vanligt lider jag med alla som råkat ut för hemskheter med sina kära...

                      Ibland önskar man att man hade inbyggd videokamera så man kunde leta upp dom jävlarna och ....göra nåt riktigt hemskt me rom!!!!!!
                      /Giallo Ginestra

                      Comment


                      • #12
                        Goda nyheter iaf... Hittade kvitton på exakt allt som stals. Tog 2,5 timme att leta igenom "viktiga papper" högen..

                        Så nu har jag kvitton på allting som skall skickas till försäkringsbolaget imorgon!

                        Comment


                        • #13
                          Glöm inte de dyra CK solbrilerna som låg i bilen

                          Hörde nämligen av en snubbe på ett försäkringsbolaget att de betalar ut försäkringar till fler personer som har blivit av med sina ck och ray-ban solglasögon än det säljs sådana glasögon i sverige.


                          Slutsats: de flesta importerar sina dyra solglasögon
                          Turbo é livet

                          Torx måste vara djävulens påfund...

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by hellfire
                            Glöm inte de dyra CK solbrilerna som låg i bilen

                            Hörde nämligen av en snubbe på ett försäkringsbolaget att de betalar ut försäkringar till fler personer som har blivit av med sina ck och ray-ban solglasögon än det säljs sådana glasögon i sverige.


                            Slutsats: de flesta importerar sina dyra solglasögon
                            Skönt att höra att mina surt förvärvade försäkringspengar går till någon annans icke existerande solglasögon.
                            Porsche Boxster S 2002

                            Comment


                            • #15
                              jag var faktiskt ärlig i min anmälan

                              Comment

                              Working...
                              X