Announcement

Collapse
No announcement yet.

Extraktorgrenrör på Ebay...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Extraktorgrenrör på Ebay...

    Hej!

    Hittade denna, är det någon som kan Italienska?

    http://cgi.ebay.it/collettori-inox-f...QQcmdZViewItem

    Passar den en standardturbon?

    /M
    à la London designmarknad - www.alalondon.se

  • #2
    http://babelfish.altavista.com/
    Har: Uno Turbo Mk1 -87 | Punto GT -95 | Panda -17
    Har haft: Doblo Cargo Corto SX 1.3 MJ -11 | Coupe 20VT Plus -00 | Abarth Punto EVO -11 | Stilo 1.8 Multiwagon -05 | 126 Berlina -76 | Coupe 20VT LE -99 | Punto GT -95 | Coupe 20VT -99 | Uno Turbo Mk2 -90 | Lancia Dedra Integrale -94 | Strada TD70 -00 | Tipo 2.0 16V Mk2 -94 | Uno Turbo Mk1 -88 | Panda 1000 CL -87

    Comment


    • #3
      Originally posted by Ante
      http://babelfish.altavista.com/
      Hade redan provat det men blev inte mycket klokare, blev du det?:

      collectors inox for Fiat coupe t 20 v atacco t 25 I sell instead for wrong aquisto (attack t25 that T3), it mounts on atacchi turbine originates them or gt 28 r and other. I gia have found the colettori with atacco T3 and they have not been to modify these. the auction leaves from 1, if watched in net these collectors are in sale to 700,00? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! for whichever info you contact to me
      à la London designmarknad - www.alalondon.se

      Comment


      • #4
        Re: Extraktorgrenrör på Ebay...

        Originally posted by rask
        Hej!

        Hittade denna, är det någon som kan Italienska?

        Passar den en standardturbon?

        /M
        Den har T-25 fäste, vet inte va orginal turbo har.
        Han köpte fel.
        Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
        S/y Mascot
        S/y Rebell
        20vT
        Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
        Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

        Comment


        • #5
          TB28 som sitter på 20VT har T25 fläns. 16VT har T3 fläns.
          Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
          Min projekttråd - 19T
          Min Youtube kanal
          >>>HK listan - missa inte den!!<<<
          Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

          Comment


          • #6
            Originally posted by Freddan72
            TB28 som sitter på 20VT har T25 fläns. 16VT har T3 fläns.
            Ja säljaren behövde ett t-3 fäste istället.
            Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
            S/y Mascot
            S/y Rebell
            20vT
            Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
            Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

            Comment


            • #7
              Den ska passa ja, men det var snack om att AC kompressorn inte fick plats efter monteringen, sedan var det snack om att den ska passa nu. Någon som följt diskussionen bättre?
              Kör tyskt, drömmer om italienskt

              Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

              Comment


              • #8
                Hur mycket gör ett sådant till en motor med turbo?
                Nissan 350Z -04 (Sommar bil) Inte på!
                Coupé 20VT -99 LE Nr:1501 (Tillbaka som aldrig förr!) Äntligen PÅ verkstad! Till salu.
                Polo -96 (Vinterbil) Inte på! Ska besiktas.
                Folka Vento VR6 -93 såld!
                Capri 3.0 T -73 Saknad sedan länge!!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Erajack
                  Hur mycket gör ett sådant till en motor med turbo?
                  Vet inte, men det är FETT, om det passar med AC:n iofs... Annars är det HETT, iaf på sommaren

                  Nåja, var det inte en tråd för ett tag sedan som utrönade hur mycket ett extraktorgrenrör påverkade effekten? <edit: kanske var det så att man inte kom fram till något svar, iaf inte för 20VT>

                  Om priset är bra så kan det vara ett alternativ till ett misstänkt spräckt grenrör...
                  Last edited by rask; 14 January 2008, 21:11.
                  à la London designmarknad - www.alalondon.se

                  Comment


                  • #10
                    ca:10 hk vinner man på det men framför allt ett snabbare respons, då turbon laddar snabbare.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Fadi
                      ca:10 hk vinner man på det men framför allt ett snabbare respons, då turbon laddar snabbare.
                      Att det blir en snabbare respons förstår jag. Kanske påverkar vridet mer?
                      Nissan 350Z -04 (Sommar bil) Inte på!
                      Coupé 20VT -99 LE Nr:1501 (Tillbaka som aldrig förr!) Äntligen PÅ verkstad! Till salu.
                      Polo -96 (Vinterbil) Inte på! Ska besiktas.
                      Folka Vento VR6 -93 såld!
                      Capri 3.0 T -73 Saknad sedan länge!!

                      Comment


                      • #12
                        Fadi: Man vinner mycket på en 16VT, inte så mkt på en 20VT. Inte sålänge man ligger under 500hk...
                        Argenta 120ie -85
                        Alfa 75 3.0V6 -90
                        BMW Z4M Coupe -06
                        BMW 118dM -10
                        Coupe 20VT -98 RIP
                        125 Special -72 RIP

                        Comment


                        • #13
                          Tydligen har han inte kört den med AC så han vet inte om den passar med den på... Hmmm... Som ni skriver passar den standardturbon...
                          à la London designmarknad - www.alalondon.se

                          Comment

                          Working...
                          X