Inför säsongen så funderar jag på o sätta in en Apexi turbo-timer, men är rätt kluven på om det är värt det.
Rent ekonomiskt så är det ju korv pengar men tänker rent praktiskt.
Den jag funderar på har 2 olika lägen, automatiskt läge eller att självprogramera timern beorende på hur länge jag vill at den ska stå kvar.
Det går även att få ur AFR och voltmätare.
Som sagt, priset är ju korv pengar men rent funktionsmässigt undrar jag om den kommer att användas?
Räcker ju egentligen med att låta bilen stå på tomgång en stund efter körning (gör det oavsett typ av körning).
Någon som kör med en turbotimer?
Har även läst att den krångla om har larm på coupen(vilket jag inte har) så är det nåt o satsa på?
Rent ekonomiskt så är det ju korv pengar men tänker rent praktiskt.
Den jag funderar på har 2 olika lägen, automatiskt läge eller att självprogramera timern beorende på hur länge jag vill at den ska stå kvar.
Det går även att få ur AFR och voltmätare.
Som sagt, priset är ju korv pengar men rent funktionsmässigt undrar jag om den kommer att användas?
Räcker ju egentligen med att låta bilen stå på tomgång en stund efter körning (gör det oavsett typ av körning).
Någon som kör med en turbotimer?
Har även läst att den krångla om har larm på coupen(vilket jag inte har) så är det nåt o satsa på?
Comment