Läste om att flödes modda grenröret. Nu undrar jag vad ni använde? Var det maskin eller hand gnissel?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Fila, slipa eller?
Collapse
X
-
Fila, slipa eller?
Nissan 350Z -04 (Sommar bil) Inte på!
Coupé 20VT -99 LE Nr:1501 (Tillbaka som aldrig förr!) Äntligen PÅ verkstad! Till salu.
Polo -96 (Vinterbil) Inte på! Ska besiktas.
Folka Vento VR6 -93 såld!
Capri 3.0 T -73 Saknad sedan länge!!Tags: None
-
Borrmaskin med slipsten/drämmel!
-
Originally posted by per
Borrmaskin med slipsten/drämmel!Nissan 350Z -04 (Sommar bil) Inte på!
Coupé 20VT -99 LE Nr:1501 (Tillbaka som aldrig förr!) Äntligen PÅ verkstad! Till salu.
Polo -96 (Vinterbil) Inte på! Ska besiktas.
Folka Vento VR6 -93 såld!
Capri 3.0 T -73 Saknad sedan länge!!
Comment
-
Finns det risk för nya sprickor om man slipar grenröret?
Comment
-
Originally posted by Freddan72
Finns det risk för nya sprickor om man slipar grenröret?With great power comes the bitches
Porsche 911, 996 -99 Sweet sweet music
Fiat Coupé 20VT - Såld o saknad...
Fiat Coupé 16V -95 såld o saknad
Comment
-
Jag tänkte mer på att man tar bort material vid flänsen. Det blir ju mindre material där som borde ge högre spänningar, då turbon hänger i grenröret. Fast det sitter ju ett stag mellan turbon och toppen som tar en del av vikten. Så det kanske inte är så stor risk
Comment
-
Sällan det spricker längst in oxå? Men visst man tar ju bort lite, även om det verkar vara rätt tjockt där. Min har hållt!
Comment
-
Re: Fila, slipa eller?
Originally posted by Erajack
Läste om att flödes modda grenröret. Nu undrar jag vad ni använde? Var det maskin eller hand gnissel?Last edited by rask; 10 March 2008, 20:37.à la London designmarknad - www.alalondon.se
Comment
Comment