Announcement

Collapse
No announcement yet.

Avtäckning baggagerum mot baksäte?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Avtäckning baggagerum mot baksäte?

    Hej,

    Funderar på huruvida det ska sitta nån form av filt eller dylikt på baksidan av baksätet, dvs i baggagerummet. Min saknar det och om jag förstått det rätt så har i alla fall visa Coupe:r det. Hur har ni det? Kanske ni tom har koll på hur det "ska" se ut på en LE?
    à la London designmarknad - www.alalondon.se

  • #2
    Det stämmer. Samma typ av matta som finns på bagagerumsgolvet. Vad skumma saker det fattas på din bil? ;-) Vem tar bort den där mattan tex? Och hur var det med färgen på fälgarna egentligen. Ett litet mysterium.... En bild från min bil som referens:
    Har: Uno Turbo Mk1 -87 | Punto GT -95 | Panda -17
    Har haft: Doblo Cargo Corto SX 1.3 MJ -11 | Coupe 20VT Plus -00 | Abarth Punto EVO -11 | Stilo 1.8 Multiwagon -05 | 126 Berlina -76 | Coupe 20VT LE -99 | Punto GT -95 | Coupe 20VT -99 | Uno Turbo Mk2 -90 | Lancia Dedra Integrale -94 | Strada TD70 -00 | Tipo 2.0 16V Mk2 -94 | Uno Turbo Mk1 -88 | Panda 1000 CL -87

    Comment


    • #3
      Alla coupeer har

      Rask, din måste ha blivit reparerad för nåt nån gång..?
      Argenta 120ie -85
      Alfa 75 3.0V6 -90
      BMW Z4M Coupe -06
      BMW 118dM -10
      Coupe 20VT -98 RIP
      125 Special -72 RIP

      Comment


      • #4
        Re: Alla coupeer har

        Originally posted by per
        Rask, din måste ha blivit reparerad för nåt nån gång..?
        Jupp det är den (kvitto finns). Tydligen var det en smärre skada men ändå gjorde man en ordentlig lagning, inget utbucklande, slipande och donande, första ägaren var en pedant och det skulle göras ordentligt. Bytt kvartspanel, kvartsruta och lite smått och gått. Fiatutfört som precis som all service för övrigt (har t.o.m. Fiatbatteri på min bil, det Ante...!). 2/3delar bestod av arbetet, de tar bra betalt i Tyskland (montering, lack etc). Förmodligen var det anledningen till att klädsels på baksätets baksida saknas, dvs att det försvann i samma veva av någon anledning.

        Ska kolla med Daniel i Stockholm med LE:n om han har klädseln kvar. Får kolla vad jag har inte och inte har i helgen bara...

        Tack för bilden Ante...
        Last edited by rask; 28 March 2008, 17:15.
        à la London designmarknad - www.alalondon.se

        Comment


        • #5
          Tror den var kvar om mina ögon minns rätt..
          Argenta 120ie -85
          Alfa 75 3.0V6 -90
          BMW Z4M Coupe -06
          BMW 118dM -10
          Coupe 20VT -98 RIP
          125 Special -72 RIP

          Comment

          Working...
          X