Announcement

Collapse
No announcement yet.

Auto Alfa eller Rosso

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Fredrik, jag går i god för gänget på preem. De är väldigt kunniga o min pärla står där i deras trygga händer(kommer en tråd om detta lite längre fram. Tills dess så får nyfikna hålla ut). De är ju auktoriserade Fiat/Alfa verkstad så oroa dig inte!

    Comment


    • #17
      Originally posted by Ary
      Fredrik, jag går i god för gänget på preem. De är väldigt kunniga o min pärla står där i deras trygga händer(kommer en tråd om detta lite längre fram. Tills dess så får nyfikna hålla ut). De är ju auktoriserade Fiat/Alfa verkstad så oroa dig inte!
      villa bara höra om det var någon mer än du som vart där :P

      har ju läst om auktiriserade fiat verkstäder som inte haft en aning om att coupé är en fiat modell med så :P
      Lite copy cat kanske men dock viktiga ord:
      "With great power comes great responsibility"

      Comment


      • #18
        Originally posted by mcpot
        villa bara höra om det var någon mer än du som vart där :P

        har ju läst om auktiriserade fiat verkstäder som inte haft en aning om att coupé är en fiat modell med så :P

        hehe oroa dig inte i det här fallet
        Dessutom så får du ju många fall garanti på jobbet så är det nåt som strular så kan du hävda kvalitetsbristning eller rent av kunskapsbristning
        Det var ju inte direkt svåra saker du skulle lämna in den för heller så det är lugnt!

        Comment


        • #19
          Originally posted by Ary
          hehe oroa dig inte i det här fallet
          Dessutom så får du ju många fall garanti på jobbet så är det nåt som strular så kan du hävda kvalitetsbristning eller rent av kunskapsbristning
          Det var ju inte direkt svåra saker du skulle lämna in den för heller så det är lugnt!
          nje då itne orloig alls, bara kul att höra ifrån andra. dock skulle den vart in nu under veckan men de hade itne tid så farsan körde den till några han känner.

          Några skavanker började urarta sig efter däckbytet, som jag tillråga på allt fick gängpaj på en mutter.

          trasiga hjulager bak coh bakskivorna helt slut
          Lite copy cat kanske men dock viktiga ord:
          "With great power comes great responsibility"

          Comment


          • #20
            Fick svar från Rosso, de hade inte noterat något byte eller hade några liggandes.
            Hursom, orkar inte gräva mer i detta och köpt nya.
            Får även säga att jag är nöjd med servicen både på Auto Alfa och Rosso. Auto Alfa fixade min topp och Rosso gjorde en prisvärd diagnos av många komponenter.

            Dock förblir mina Beru-tändstift ett mysterium...

            Comment

            Working...
            X