Announcement

Collapse
No announcement yet.

fel på varningsblinkers? och plats biten i framrutan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • fel på varningsblinkers? och plats biten i framrutan

    bilen var hel skum med centralåste, funkade inte att låsa varken med larmdosa eller knappen inne. men detta löste sig efter jag låst bilen manuellt en gång:O

    sen så upptäkte jag att varningsblinkerna inte funkar, bytte en säkring i hopp om att dte blev bättre men då slutade vanliga blinkersen funka, någon som har en tori om varför inte varningsblinks knappen funkar? kabel som lossnat, säkring?

    Sen undrar jag om det är någon mer än jag som har en plastplatta ovanför backspegeln som sitter fast med någon flärp? vad är denna till för egentligen?

    sen så har jag fått reda på att det är omöjligt att få ett fungerande systme med röd nyckel också om man saknar både röda nyckeln och kod kortet :/ dvs att om det inträffar så har jag en väldigt hel reservdelsbil :/
    Lite copy cat kanske men dock viktiga ord:
    "With great power comes great responsibility"

  • #2
    Re: fel på varningsblinkers? och plats biten i framrutan

    Originally posted by mcpot
    Sen undrar jag om det är någon mer än jag som har en plastplatta ovanför backspegeln som sitter fast med någon flärp? vad är denna till för egentligen?
    Har för mig den sitter där på alla Coupéer och är till för skattepapper/märke av nått slag (italienskt?)?

    Panda 169

    Comment


    • #3
      Re: Re: fel på varningsblinkers? och plats biten i framrutan

      Originally posted by Jim
      Har för mig den sitter där på alla Coupéer och är till för skattepapper/märke av nått slag (italienskt?)?
      låter vettigt, skulle vara kul om någon kunde bekräfta detta
      Lite copy cat kanske men dock viktiga ord:
      "With great power comes great responsibility"

      Comment


      • #4
        Jepp, standard på italienska autostradan..

        Har just skaffat en sån platta till min, som fattades - måste man ju ha!
        Argenta 120ie -85
        Alfa 75 3.0V6 -90
        BMW Z4M Coupe -06
        BMW 118dM -10
        Coupe 20VT -98 RIP
        125 Special -72 RIP

        Comment


        • #5
          ingen som har någon teori om varningsblinkerserna?
          Lite copy cat kanske men dock viktiga ord:
          "With great power comes great responsibility"

          Comment


          • #6
            Re: Re: fel på varningsblinkers? och plats biten i framrutan

            Originally posted by Jim
            Har för mig den sitter där på alla Coupéer och är till för skattepapper/märke av nått slag (italienskt?)?
            Den håller min reg. skylt
            Kör tyskt, drömmer om italienskt

            Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

            Comment

            Working...
            X