Announcement

Collapse
No announcement yet.

buckla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • buckla

    så nu har ett rövhål nyligen slått in en bula på min vänstra bakre del av coupén (bakdörren precis framför bakhjulet under den bakre linjen som löper tvärs över hjulet, kan skicka bild senare, frågan är ifall det går att knacka ut, vad tror ni?

    Det går ju inte en månad förrän man får en ny bula, ändå är man så försiktig med var man parkerar men fok är ju efterblivna. märket är väl stort som en golfboll, kanske större, är det lönt att ta ut på försäkringen eller blir det billigare med plåtslagare? har ingen aning.

  • #2
    Kolla med http://www.cardent.se/ eller liknande företag om det går att böja ut utan att behöva lacka. Blir bra resultat och helt klart billigare.
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

    Comment


    • #3
      Re: buckla

      Originally posted by legion
      Det går ju inte en månad förrän man får en ny bula, ändå är man så försiktig med var man parkerar men fok är ju efterblivna.
      Ibland så kan det kännas som man får parkera flera hundra meter från dit man ska. (Affär'n oftast)
      Brukar ställa mig på två rutor. Men det är inge bra där det springer lisor!!
      Nissan 350Z -04 (Sommar bil) Inte på!
      Coupé 20VT -99 LE Nr:1501 (Tillbaka som aldrig förr!) Äntligen PÅ verkstad! Till salu.
      Polo -96 (Vinterbil) Inte på! Ska besiktas.
      Folka Vento VR6 -93 såld!
      Capri 3.0 T -73 Saknad sedan länge!!

      Comment


      • #4
        tack ska du ha, ska verkligen ringa dem och se.

        Comment

        Working...
        X