Announcement

Collapse
No announcement yet.

den hoppar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • den hoppar

    hejsan, har ett problem med min 20vt.
    det började som svajande laddtryck att den inte vill ge den sista pushen i slutet eller vad man ska säga (igår). men idag påväg hem från jobb började den hacka mer i accet och även hoppa på lågt varv när man gasade på, ska ut och rengöra EBV eftersom det känndes bara på högavarv igår (3-4 000) så kanske bara man själv som är lite överkännslig idag?

    har även funderingar på om den inte får tillräckligt med bensin?
    ingen som har förslag eller liknande problem i historien?

  • #2
    Re: den hoppar

    Originally posted by maffios
    hejsan, har ett problem med min 20vt.
    det började som svajande laddtryck att den inte vill ge den sista pushen i slutet eller vad man ska säga (igår). men idag påväg hem från jobb började den hacka mer i accet och även hoppa på lågt varv när man gasade på, ska ut och rengöra EBV eftersom det känndes bara på högavarv igår (3-4 000) så kanske bara man själv som är lite överkännslig idag?

    har även funderingar på om den inte får tillräckligt med bensin?
    ingen som har förslag eller liknande problem i historien?

    Hade samma probs med min under en kort tid, bytte bränslefilter, nya stift och rengjorde EBVn så den såg ut som ny.
    Prova det

    Comment


    • #3
      Re: Re: den hoppar

      Originally posted by Ary
      Hade samma probs med min under en kort tid, bytte bränslefilter, nya stift och rengjorde EBVn så den såg ut som ny.
      Prova det
      filtret och stiften bytades innan den ställdes in förra året. s bara EBVn kvar;P hehe men kan även vara så lätt som fukt eftersom den blev tvättad lite extra igår.
      man får prova sig fram

      Comment

      Working...
      X