tack vare teknikens värld
Har alltid varit svag för underdogs som Fiat, Tatra och citroen. Min förstabil var t.ex en svansmotor skoda, och har aldrig gillat vanliga bilar. När familjen växte skaffade vi en Subaru Superstation (enda japanska märket jag verkligen respekterar). Men när det var dags att börja pendla 12 mil om dan på plogade asfaltsvägar var det dags att byta till nåt mindre. Kraven var att den skulle gå snålt, ha 5 trepunktsbälten och plats för dubbelvagn (vi väntade då vår 3.e bebis).
Sen såg jag testen av nya punton i Teknikens Värld (nr2-00) och blev förälskad i strålkastarnas design ;P
Som tur var hade den 5 bälten, plats för dubbelvagn och gick under halvlitern!
När 4:e bebisen kom var det inget snack om vilken bil det skulle bli
Har alltid varit svag för underdogs som Fiat, Tatra och citroen. Min förstabil var t.ex en svansmotor skoda, och har aldrig gillat vanliga bilar. När familjen växte skaffade vi en Subaru Superstation (enda japanska märket jag verkligen respekterar). Men när det var dags att börja pendla 12 mil om dan på plogade asfaltsvägar var det dags att byta till nåt mindre. Kraven var att den skulle gå snålt, ha 5 trepunktsbälten och plats för dubbelvagn (vi väntade då vår 3.e bebis).
Sen såg jag testen av nya punton i Teknikens Värld (nr2-00) och blev förälskad i strålkastarnas design ;P
Som tur var hade den 5 bälten, plats för dubbelvagn och gick under halvlitern!
När 4:e bebisen kom var det inget snack om vilken bil det skulle bli
Comment