Announcement

Collapse
No announcement yet.

Våra kompisar på vägarna :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nåt att tänka på:
    Alla civilbilar ska ha dragkrok + ett tjockt skydd över dragkroken för att de inte ska slå i benen (tydligen arbetsmiljö-grej)...de skydden är rätt klumpiga saker
    www.lanciadelta.se

    Comment


    • #17
      Originally posted by Jim
      Sånna här listor är väl mest bara för att kunna snacka lite skit? Har svårt att tänka mig att någon överhuvudtaget kollar reg. nummer på bilar man kör om/förbi. Man kan ju inte åka runt och spana efter civilare hela tiden.
      Många gånger som jag ligger bakom en Saab eller Volvo så
      kollar jag iaf en glimt på reg nr om de e något jag känner igen
      innan jag kör om...
      Fiat Coupe 16vt -95
      Depå - Projekt tråd - Garaget.org

      Comment


      • #18
        Originally posted by TobbeC
        Brukar inte kommentera dessa tråder men jag måste fråga. Hur vet ni att dessa är trafikpoliser?

        Tänk om det är spanbilar? Då blir ju både listan värdelös och dessutom riskerar man hjälpa personer man inte alls vill hjälpa.
        SPANbilar står inte ens reggade på polismyndigheten av förklarliga skäl

        MVH//PP
        Porsche 996 C2 -00
        Volvo V60 D3 -12

        Comment


        • #19
          Polisen här i gävleborg brukar ha lite räder då och då där de använder sig av hyrbilar som civilbilar, och då blir det helt omöjligt att veta om det är polis eller ej. Men som sagt, volvo och saab med extra antenner, tonade rutor och drag skall man akta sig för.
          Evocars chip | Uppsala avgasteknik 2.5" m. racekat | Sänkt med HR-fjädrar | Dubbelkonat BMC |

          Comment

          Working...
          X