Announcement

Collapse
No announcement yet.

FIAT marknadsför stenhårt på bilmässa i Italien!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Før att quota den store James Brown..."This is a mans world"

    ...och i detta fallet, med risk att uppfattas som en mansgris, så har jag ingenting emot det
    Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

    Comment


    • #17
      Jag hade gärna set mer av bilen...
      Av det lilla jag ser så verkar det vara den Brasilientillverkade Idea Adventure, extra utrustad för lite tuffare terräng. Jag hade gärna köpt en sån om den funnits i Sverige. Sverige är en sorglig marknad, Fiat behöver mer attityd för att lyckas här. Idea Adventure hade kunnat vara den modell som lyfter Fiat här hemma...

      Visst är Panda 4x4 rolig, men motorn är för svag och bilen för liten för svensken.

      Idea Adventure, ja jag tror på den...
      Olle Olsson, hallå?

      Fiat med lättklädda kvinnor, hade inte det passat Alfa bättre? Italienare... Tur att Lancia kör med glamour på ett annat, stiligare, smakfullare, sätt.

      Comment


      • #18
        Kultur?

        Vad har detta med Fiat att göra, kan man undra? Nu är det nog så att vi har kommit längre. "Vi" behöver inte detta. Här är det inte bara mannen som avgör ett köp!! Om man behöver detta för att övertyga, så vet inte jag. Kommer detta upp hit så kommer dom att förlora mer än vinna!
        Nissan 350Z -04 (Sommar bil) Inte på!
        Coupé 20VT -99 LE Nr:1501 (Tillbaka som aldrig förr!) Äntligen PÅ verkstad! Till salu.
        Polo -96 (Vinterbil) Inte på! Ska besiktas.
        Folka Vento VR6 -93 såld!
        Capri 3.0 T -73 Saknad sedan länge!!

        Comment

        Working...
        X