Announcement

Collapse
No announcement yet.

stötfångare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • stötfångare

    Hej!
    Är det någon som har en aning om vad nya stötfångare kostar till en fiat tipo 2.0 Sedicivalvole
    jo nu är det så att jag kommer att bli fattig!
    .:: www.starmate.se ::.

  • #2
    Fick

    en ny till min Uno T 90 förra året tog en bra tid och rätt dyr var den också har jag för mig, Bara för att det är en röd rand i den och extra luftintag längst ner på den.. Det är väl en röd rand i den till tipon också.. (men jag kan kolla upp vad min kostade för jag behöver en ny igen,,,,,,,, sen är det väl bara att lägga på lite kronor så kanske du får ungefär pris) /HH

    Comment


    • #3
      Re: Fick

      Jag hade hört att kjolarna var billiga så jag hoppades att stötfångarna inte var sämre.

      Mvh Jonas

      Originally posted by Henrik
      en ny till min Uno T 90 förra året tog en bra tid och rätt dyr var den också har jag för mig, Bara för att det är en röd rand i den och extra luftintag längst ner på den.. Det är väl en röd rand i den till tipon också.. (men jag kan kolla upp vad min kostade för jag behöver en ny igen,,,,,,,, sen är det väl bara att lägga på lite kronor så kanske du får ungefär pris) /HH
      jo nu är det så att jag kommer att bli fattig!
      .:: www.starmate.se ::.

      Comment


      • #4
        till skillnad från Uno/Uno T så är väl stötfångaren samma till alla Tipo (förutom listen) så den borde väl inte va såå dyr..

        Förresten, varför fråga här?!? Ring en Fiat-verkstad eller Mekonomen kanske?
        Argenta 120ie -85
        Alfa 75 3.0V6 -90
        BMW Z4M Coupe -06
        BMW 118dM -10
        Coupe 20VT -98 RIP
        125 Special -72 RIP

        Comment


        • #5
          jo jag tror att det är samma stötfångare så den borde ju inte vara allt för dyr. Jag tänkte bara att nån hade någon aning, jag har inget akut behov direkt.

          Originally posted by per
          till skillnad från Uno/Uno T så är väl stötfångaren samma till alla Tipo (förutom listen) så den borde väl inte va såå dyr..

          Förresten, varför fråga här?!? Ring en Fiat-verkstad eller Mekonomen kanske?
          jo nu är det så att jag kommer att bli fattig!
          .:: www.starmate.se ::.

          Comment

          Working...
          X