Announcement

Collapse
No announcement yet.

Projekt Snåljåp I, R.I.P!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • GT-baksätet.
    Nåväl! R.I.P.
    Attached Files
    Argenta 120ie -85
    Alfa 75 3.0V6 -90
    BMW Z4M Coupe -06
    BMW 118dM -10
    Coupe 20VT -98 RIP
    125 Special -72 RIP

    Comment


    • Snyft Ser riktigt fint ut, men snåljåp 2 är strået vassare

      Comment


      • Vad får man ge för ett par sådana stola i bra skick? Passar de rakt av?
        Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

        Comment


        • Beror på vem man känner.. Men en tusing styck på skroten ungefär. De passar med det låga Puntochassit (till höj/sänkbar förarstol). Sen hade jag ca 30mm distanser i alu.
          Argenta 120ie -85
          Alfa 75 3.0V6 -90
          BMW Z4M Coupe -06
          BMW 118dM -10
          Coupe 20VT -98 RIP
          125 Special -72 RIP

          Comment


          • låga chassit? Jag har aldrig ens funderat på hur det ser ut för montering av stolar..... behöver man plocka bort hiss-funktionen och dessutom skaffa ny bottenram till passagerarsidan då, eftersom den inte har hiss utan fast monterad? Ser riktigt bra ut.

            edit: Stoppar du inte in dessa i den nya snålisen också eller passar de inte där? Ser ju väldigt mycket bekvämare ut.
            Last edited by novisen; 21 January 2009, 13:52.
            Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

            Comment


            • Om man har hiss på førerstolen vil den havne endel lavere enn passasjerstolen ja, hiss-funksjonen følger med originalsetet når man demonterer det. Mulig man kan skru det løs og montere det på Coupé-understellet, men det har jeg ikke forsøkt...

              Jeg gav 1000,- for begge mine stoler, men da var jeg riktignok på bilferie til Pazzo i Stockholm for å hente dem Kan selge dem igjen for samme beløpet mot avhenting her i Norge, 1 time vest for Oslo
              Coupé Fiat 20V Turbo Plus | Fiat Punto 75SX | Citroën CX 25 TRI | X: Lancia Delta HF Integrale 16V

              Comment

              Working...
              X