Announcement

Collapse
No announcement yet.

Helenas coupé, litet projekt som blev stort :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Freddan72
    So nice

    Fast det kommer bli många tvättar i sommar har jag märkt! Det samlas mycket damm/skit på sidokjolarna... Åkte en jättekort tur idag och den blev jätteskitig direkt..
    // Helena

    Comment


    • Originally posted by Helena

      Fast det kommer bli många tvättar i sommar har jag märkt! Det samlas mycket damm/skit på sidokjolarna... Åkte en jättekort tur idag och den blev jätteskitig direkt..
      Finns det något mer upphetsande än vattendroppar på nylackad bil? Ta hand om den nu det är den värd!
      Kör tyskt, drömmer om italienskt

      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

      Comment


      • Originally posted by 84jr0
        Finns det något mer upphetsande än vattendroppar på nylackad bil? Ta hand om den nu det är den värd!
        Hehe! Jodå,nu när den blivit fin så ska jag allt försöka behålla den så.. Jag lovar dej!
        // Helena

        Comment


        • Fina bilar!

          Fick besök av faster idag, hon va ute och finåkte i sin coupe. Här följer några bilder från detta:





          // Helena

          Comment


          • Re: Fina bilar!

            [QUOTE]Originally posted by Helena
            [B]Fick besök av faster idag, hon va ute och finåkte i sin coupe. Här följer några bilder från detta:


            Ahhaa, ni har en egen F I A T verkstad på gården
            Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
            S/y Mascot
            S/y Rebell
            20vT
            Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
            Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

            Comment


            • Fastern har bra smak... värsting modellen oxå
              Kör tyskt, drömmer om italienskt

              Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

              Comment


              • Originally posted by 84jr0
                Fastern har bra smak... värsting modellen oxå
                Självklart, vi är väl inte släkt för inget! Hehe..
                Jag får kanske henne med mig till Skokloster också, dock i en annan bil iaf..
                // Helena

                Comment


                • Får man höra lite vad ni tyckte om min bil, ni som var på Skokloster..? *nyfiken*
                  // Helena

                  Comment


                  • Jag tycker att lacken blev väldigt lyckad och det är väldigt bra passform på kjolarna! Ärligt talat har jag aldrig varit förtjust i bak kjolen som du har. Väldigt bra gjort annars.
                    Kör tyskt, drömmer om italienskt

                    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                    Comment


                    • Originally posted by 84jr0
                      Jag tycker att lacken blev väldigt lyckad och det är väldigt bra passform på kjolarna! Ärligt talat har jag aldrig varit förtjust i bak kjolen som du har. Väldigt bra gjort annars.
                      Tack, trevligt att någon törs säga vad dom verkligen tycker!
                      // Helena

                      Comment


                      • Originally posted by Helena
                        Tack, trevligt att någon törs säga vad dom verkligen tycker!
                        Lacken var nice. Håller med 84´n om baken. Sidokjolarna tycker jag inte om heller. Men smaken är ju som sagt olika.
                        Du ska ha en stor eloge för att du fått ihop bilen så fort.
                        Jag skulle inte pallat med tidsramen.

                        Grattis till en mycket fräsch bil. Måste kännas kul att tvätta den.

                        Click here to visit Raceitaly
                        ______________
                        Fiat Coupe 20VT Plus -99
                        Alfa Romeo 156 SW 2.0TS -01 SP3
                        Chrysler Grand Voyager 3,3l V6
                        Acura Legend 3,2l V6 -91
                        SAAB 9000 CSE 2,3T steg2 -98 --SÅLD

                        "Tappar man ett verktyg kommer det alltid att landa i en balja med spillolja, även om den står flera meter bort."
                        Murphy´s law.

                        Comment


                        • Originally posted by viksson
                          Lacken var nice. Håller med 84´n om baken. Sidokjolarna tycker jag inte om heller. Men smaken är ju som sagt olika.
                          Du ska ha en stor eloge för att du fått ihop bilen så fort.
                          Jag skulle inte pallat med tidsramen.

                          Grattis till en mycket fräsch bil. Måste kännas kul att tvätta den.

                          Tack!
                          Jag har valt det kjolpaketet lite pga resten av bilen inte är lik nån annans.. Jag tyckte att det kan va lite kul att göra nåt annorlunda och annorlunda blev det ju!
                          Det är pappa som egentligen ska ha den största elogen, men tack!
                          Det är en härlig känsla att tvätta den, dock blir den skitig direkt. så en tvätt efter varje tur är nästan nödvändigt för att den ska hålla sig fin..
                          Last edited by Helena; 22 January 2009, 08:25.
                          // Helena

                          Comment


                          • Färgen va lite speciell ja Sett kort på C70 färgen som är lite lik men inte riktigt slaigt. Fin lackering oxå så nu är de väl dags för ett bra lackskydd om några veckor??
                            With great power comes the bitches
                            Porsche 911, 996 -99 Sweet sweet music
                            Fiat Coupé 20VT - Såld o saknad...
                            Fiat Coupé 16V -95 såld o saknad

                            Comment


                            • Färgen var lite mer Cheddar än vad jag trodde den skulle vara. Jag tycker den är snygg men ganska svår att beskriva.

                              Jag har lite vårt för stylade bilar över huvud taget men jag tycker fronten och kjolarna ser helt ok ut.

                              Häcken däremot är inte alls min smak.

                              Slutbetyg 8/10
                              Porsche Boxster S 2002

                              Comment

                              Working...
                              X