Announcement

Collapse
No announcement yet.

Projekt TOGGEX!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jäklar vilken jätteklump till bakvagn! men det blir nog riktigt coolt bygge Togge!

    Comment


    • Oj vilka doningar. Kommer du kunna hålla nere vikten trots all BMW-metall?
      Coupé 20VT LE -99 Svart
      Camaro V8 1LE -14 Röd
      Huracan V10 610-4 -14 Grå
      Subaru Legacy 3.0 R - 07 Vit

      Comment


      • Blir de någon monsterFiat som kommer synas på Elmia till vår tro ToGGE ?

        Fiat Coupe 20V Turbo Ink Black

        Comment


        • Nej.. inte till våren då jag väntar på svar från VS-motor i norge hela vintern ang. en specifik motor jag jagar till bilen...
          men tro mig..när den e klar kommer den inte gå obemärkt förbi.....
          Annars har jag en reservplan på motor om denna inte går i lås(vilket vore helt sjukt om det gjorde) Worth waiting for.. som de sa i reklamen!!!
          M.a.o.... fiatsnurran kommer inte att användas !!!
          nvh T.
          ¤TOGGEX¤

          Comment


          • Men jisses Togge, att du inte skaffar bilen du vill ha och flyttar över coupens kaross istället för tvärt om? :-D
            Låter riktigt kul att bygga dock, synd att man saknar i princip allt nödvändigt för att göra en sådan sak själv.
            Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

            Comment


            • Originally posted by novisen
              Men jisses Togge, att du inte skaffar bilen du vill ha och flyttar över coupens kaross istället för tvärt om? :-D
              Låter riktigt kul att bygga dock, synd att man saknar i princip allt nödvändigt för att göra en sådan sak själv.

              Mmmm.... hade jag haft ett par hundra tusen över så.......
              Detta är för mig enda sättet att få en så extrem bil som jag önskar...man får helt enkelt blanda och ge i kortleken . Inte för att det kommer bli billigt i slutändan. Men ett par hundra k sparade gentemot ngt likvärdigt ska det väl bli
              ¤TOGGEX¤

              Comment


              • Originally posted by Togge
                Mmmm.... hade jag haft ett par hundra tusen över så.......
                Detta är för mig enda sättet att få en så extrem bil som jag önskar...man får helt enkelt blanda och ge i kortleken . Inte för att det kommer bli billigt i slutändan. Men ett par hundra k sparade gentemot ngt likvärdigt ska det väl bli
                Hur mkt har du lagt ner än så länge?

                Comment


                • Du överger alltså fiat till förmån för bmw-motor..?
                  Fiat uno 355hk på 1.3 liter
                  X1/9
                  www.kallebacksmotor.se

                  Comment


                  • Originally posted by Togge
                    Nej.. inte till våren då jag väntar på svar från VS-motor i norge hela vintern ang. en specifik motor jag jagar till bilen...
                    men tro mig..när den e klar kommer den inte gå obemärkt förbi.....
                    Annars har jag en reservplan på motor om denna inte går i lås(vilket vore helt sjukt om det gjorde) Worth waiting for.. som de sa i reklamen!!!
                    M.a.o.... fiatsnurran kommer inte att användas !!!
                    nvh T.
                    Jasså du hemliga kurt, du vill inte berätta..Hmmm.
                    Jag hämtade en organ-donator i veckan (en bmw 750 ial) till uno-projektet,
                    med schmidts hjälp ska vi göra något så perverst som att para en uno med en bmw(gud förbjude).
                    Nu får du allt berätta vad du hålls med för dunkla hemligheter med ditt projekt.
                    Ha re Tony
                    sexigast i närke med omnejd

                    Comment


                    • Ja detta blir bara mer o mer bisarrt!
                      Annars finns det några riktigt feta BMW-byggen på Rejsa.nu (Bl.a. BMW 3.0S med M5-motor..: http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=30772
                      Argenta 120ie -85
                      Alfa 75 3.0V6 -90
                      BMW Z4M Coupe -06
                      BMW 118dM -10
                      Coupe 20VT -98 RIP
                      125 Special -72 RIP

                      Comment


                      • Originally posted by Ary
                        Hur mkt har du lagt ner än så länge?
                        usch... inte fråga sådana frågor!!!???
                        ¤TOGGEX¤

                        Comment


                        • Originally posted by dallen
                          Jasså du hemliga kurt, du vill inte berätta..Hmmm.
                          Jag hämtade en organ-donator i veckan (en bmw 750 ial) till uno-projektet,
                          med schmidts hjälp ska vi göra något så perverst som att para en uno med en bmw(gud förbjude).
                          Nu får du allt berätta vad du hålls med för dunkla hemligheter med ditt projekt.
                          Ha re Tony
                          jag kan inget säga innan det gått i lås med affären.. OM det nu blir som jag tänkt...
                          jag svänger förbi på söndag om jag hinner efter jag besökt peter... ciao !
                          ¤TOGGEX¤

                          Comment


                          • Originally posted by per
                            Ja detta blir bara mer o mer bisarrt!
                            Annars finns det några riktigt feta BMW-byggen på Rejsa.nu (Bl.a. BMW 3.0S med M5-motor..: http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=30772
                            Äääh..... sådana små motorer
                            ¤TOGGEX¤

                            Comment


                            • nu börjar man bli lite nyfiken om det har blivit nått mer byggt på pärlan? haha

                              Comment


                              • Originally posted by Togge
                                Äääh..... sådana små motorer
                                *fnitter* .....................
                                Fiat Coupe 20V Turbo - 1998 - min ägo sedan juli 2005
                                Chevrolet Colorado 3.5 4WD pickup truck - 2005 - vinterbilen!

                                Comment

                                Working...
                                X